کد خبر 903236
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
فوتبال

تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی برگزار شد که سرمربی کروات تیم امید ایران مهمان ویژه آبی پوشان بود و مورد استقبال شفر قرار گرفت.

به گزارش مشرق، تمرین عصر امروز استقلال از ساعت ۱۵:۳۰ در مجموعه ورزشی صنایع دفاع برگزار شد. حاشیه‌های این جلسه تمرین در ذیل می‌آید:

* زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال امید به همراه دستیارانش در تمرین استقلال حضور پیدا کرد و مورد استقبال کادر فنی و کاپیتان این تیم قرار گرفت. شفر قبل از شروع تمرین دقایقی با کرانچار به طور اختصاصی صحبت کرد.

* خسرو حیدری و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدومیت، غایبین تمرین امروز بودند. ملی‌پوشان استقلال که از اردوی تیم ملی بازگشته بودند، در تمرین عصر شرکت کردند. شفر که از آمدن ملی‌پوشانش بسیار راضی بود، قبل از شروع تمرین لحظاتی با آنان صحبت کرد.

* حسین حسینی که بعد از بازی با نفت مسجد سلیمان و اعتراض به بازی نکردنش، سوژه رسانه‌ها شده بود، در تمرین امروز حاضر بود و لحظاتی هم با وینفرد شفر به گفت‌وگو نشست.

* بعد از صحبت‌های شفر، بازیکنان زیر نظر مربی بدنساز، بدن‌های خود را گرم کردند. سپس به مرور کارهای تاکتیکی برای دیدار برابر سایپا پرداختند.

* فوتبال در زمین کوچک، بخش بعدی تمرین استقلال بود. ضربات ایستگاهی و شوت از راه دور، آیتم بعدی تمرین بود که شفر از بازیکنانش می‌خواست در زدن ضربات ایستگاهی دقت بیشتری از خود نشان دهند.

* سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی زیر نظر اشکان نامداری، تمرینات ویژه‌ای را انجام دادند.

* آیتم پایانی تمرین اختصاص به فوتبال درون تیمی داشت که سرمربی استقلال بارها این بازی را قطع و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کرد.

* آبی‌پوشان فردا آخرین تمرین خود را قبل از دیدار برابر سایپا برگزار خواهند کرد.

تیم فوتبال استقلال تهران روز جمعه (بیست و هفتم مهرماه) و از هفته نهم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه تختی میهمان سایپای تهران خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس