آیت‌الله احمد جنتی نمایه

دبیر شورای نگهبان توضیحاتی درباره بررسی FATF در این شورا مطرح کرده است.

به گزارش مشرق، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان در جلسه امروز(چهارشنبه، 25 مهر) این شورا پس از عرض تسلیت شهادت امام مجتبی(ع) به نقل از شیخ مفید، گفت: نامگذاری امروز به عنوان روز سلمان فارسی در تقویم رسمی کشور اقدامی مبارک است؛ چراکه سلمان فارسی حافظ سّر نبی اکرم(ص) و حضرت علی (ع) بودند.

بیشتر بخوانید:

کدخدایی: جهانگیری در رابطه با CFT به اعضای شورای نگهبان توضیح داد

وی با اشاره به به ثمر نشستن انتخابات عراق، گفت: اگرچه آمریکا همه تلاش خود را به کار بست تا شاید بتواند مانع محقق شدن اراده و خواست مردم مظلوم عراق شود ولی به خواست خدا و تدبیر دلسوزان نتیجه انتخابات به نفع مردم عراق رقم خورد.

دبیر شورای نگهبان به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره "اف‌ای‌تی‌اف" (FATF) اشاره و خاطرنشان کرد: معیار و ملاک شورای نگهبان شرع مقدس و قانون است و امیدواریم که نتیجه عملکرد ما به نفع اسلام و انقلاب و تضمین‌کننده عزت کشور باشد.

آیت‌الله جنتی به برگزاری مراسم اربعین حسینی به عنوان نماد خیر و برکت سیاسی و اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: حضور زوار اباعبدالله حسین(ع) در این نمایش عظیم که از اقصی نقاط عالم عاشقانه راهی این مسیر پرخیر و برکت می‌شوند، قطعا به نفع امت اسلام و به‌ویژه مردم عراق خواهد بود و امیدواریم با توجه به افزایش قیمت ارز ، مسئولان و خیران در این امر خداپسندانه مساعدت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۶
    0 0
    درود بر ایشان, خدا حفظش کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس