کد خبر 902864
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸
قتل نمایه

چهار پسربچه نوجوان که با دوست هم سن و سال خود بازی می کردند سناریوی مرگباری را رقم زدند. بازپرس جنایی تهران دستور بررسی موضوع را صادر کرد.

به گزارش مشرق، روز عاشورای سال جاری بود که جسد خونینی در محلاتی تهران سناریوی پیچیده ای را پیش روی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار داد.

بنابراین گزارش چهار نوجوان با پلیس تماس گرفته و از کشته شدن دوست ۱۴ ساله شان طی یک تصادف خبر دادند.

بیشتر بخوانید:

کشف جسد سوخته و چاقو خورده مرد جوان

سریعا پس از این ماموران انتظامی به بررسی موضوع پرداختند که با توجه به مشکوک بودن ماجرا و اظهارات ضد و نقیض چهار پسربچه ای که پلیس را در جریان موضوع قرار داده بودند تحقیقات اولیه در محل کلید خورد.

پس از اندک زمانی مشخص شد که با توجه به گفته های شهود محلی هیچ صدایی مینی بر تصادف در محل شنیده نشده و همین ظن ماموران را برانگیخت.

با انتقال چهار پسربچه نوجوان به کلانتری تحقیقات بیشتری در این رابطه کلید خورد و امید تحت بازجویی ها و با توجه به ادله موجود لب به اعتراف گشود و گفت: حقیقت ماجرا را خواهم گفت.

وی ادامه داد: من و چهار دوستم که یکی از آنها کشته شده است از ظهر امروز در خانه ما بازی می کردیم. پدرم سرایدار ساختمان است و هنگامیکه این اتفاق رخ داد پدرم خانه را ترک کرده بود.

این کودک افزود: من قاتل نیستم و اینکه پدر و مادر امیرحسین از من شکایت دارند تعجب می کنم. آن روز بالای ساختمان رفتیم و در حال کفتر بازی بودیم که امیرحسین بالای خرپشته رفت.

وی افزود: هرچه به او التماس کردیم پایین بیاید نپذیرفت و وقتی می خواست از روی یک خرپشته به روی خرپشته دیگری بپرد به پایین پرتاب شد.

این پسربچه افزود: ما اصلا ندیدیم که چه طور این اتفاق افتاد و فقط وقتی صدای گروپ را شنیدیم فهمیدیم او از بالای خرپشته به هفت طبقه پایین تر و حیاط خلوت ساختمان مان افتاده است.

بنابراین گزارش کودکان مدعی شدند پس از این متوفی ۱۴ساله را به خیابان منتقل کردند تا با صحنه سازی نشان بدهند او تصادف کرده است.

با تشکیل پرونده این موضوع در دادسرای جنایی تهران، پدر متوفی در شعبه سوم بازپرسی امور جنایی تهران حضور یافت و از امید با توجه اینکه او صحنه را برهم زده تا تحقیقات ماموران را از مسیر اصلی منحرف بکند و دروغ هایی نیز گفته است شکایت کرد.

مادر متوفی نیز مدعی شد بارها به امید هشدار داده بودم به پسر من نزدیک نشود و به دلیل بیش فعالی امید دوست نداشتم او با فرزندم بگردد که حالا هم معلوم نیست چه بلایی بر سر او آورده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس