رحمانی فضلی نمایه

رحمانی فضلی گفت: اگر واقعیت شرایط اقتصادی را به مردم بگوییم و مشارکت جدی آنها را بطلبیم حتما موفق خواهیم شد.

به گزارش مشرق، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیرکشور و رئیس ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور روز گذشته (دوشنبه23 مهر) در حاشیه سومین جلسه این ستاد در جمع خبرنگاران گفت: سومین جلسه اصلی ستاد را امشب تشکیل دادیم که شاهد حضور جدی، باانگیزه و با علاقه همه اعضا بودیم.

وی اظهار کرد: مصوبات جلسات قبل که مجموعه‌ای از آیین نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و سیاست‌های مورد نظر بود و از سوی اعضا ارائه شده بود، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر کشور اشاره کرد: چهار کارگروه در این ستاد تشکیل شده است که با پیشنهاد اعضا، امروز کارگروه حقوقی و قضایی نیز اضافه شد. همچنین مسئولین کارگروه‌ها مشخص شدند و روند کار کارگروه‌ها مورد تصمیم گیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

تشکیل کارگروه حقوقی و قضایی در ستاد تبلیغات اقتصادی

بررسی مرگ‌های ناشی از مصرف مشروبات الکلی در شورای امنیت

رحمانی فضلی افزود: در این جلسه مقرر شد از سوی کارگروه‌های ذیربط، فعالیت‌های لازم در حوزه شناسایی جریان‌های خبری و اطلاع‌رسانی، شناسایی ابهامات و شبهاتی که ذهن مردم را تحت تأثیر قرار می‌دهد و همچنین نیازهای مردم در حوزه اخبار و اطلاع‌رسانی مجدانه دنبال شود. همچنین دستگاه‌های مختلف اجرایی مسئول شدند که با توان مضاعف به این نیازها و ابهامات پاسخ دهند.

وی ادامه داد: همچنین براساس تصمیمات این جلسه ستاد، مقرر شد که هر دستگاه اجرایی با  20 تا 25 نفر از کارشناسان برجسته داخل و بیرون از دستگاه برای رفع نیازهای رسانه‌ها و مردم در مواجهه با مشکلات در قالب ارائه گزارش و تحلیل‌های واقع بینانه و سایر نیازهای خبری، همکاری  کنند تا  فضای رسانه‌ای خوبی در حوزه ایجابی ایجاد شود و زمینه بروز ابهام، تحریف، دروغ و شایعه و سایر مواردی که رسانه‌های خارجی به آن دامن می‌زنند از بین برود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه حدود سه هفته از تشکیل این ستاد می‌گذرد، ظرف این مدت ساختارها تا حد زیادی مستقر شده‌اند و تکالیف دستگاه‌های عضو در حال مشخص شدن است و امیدواریم در روند جلسات بعدی، شاهد ارائه پیشنهادات، راه حل‌ها و نگاه‌ها و نظرات نو به خصوص از طرف رسانه‌ها باشیم.

رحمانی فضلی در پایان تاکید کرد: امیدواریم همه رسانه‌های داخلی اعم از خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها، نشریات، سایت‌ها، حتی کانال‌های پیام رسان و خصوصا صدا و سیما به همراه بقیه دستگاه‌هایی که در امر اطلاع رسانی فعال  هستند و به‌علاوه تریبون‌های عمومی مانند ائمه محترم جمعه و نمایندگان مجلس که با مردم و جامعه در ارتباط هستند؛ همه با هم  تلاش کنیم، آرامش و در عین حال پویایی و شفافیت را تقویت کنیم و در هر شرایطی، واقعیت‌ها را با مردم در میان بگذاریم.

وی اضافه کرد: ما معتقدیم اگر واقعیت شرایط اقتصادی را به مردم بگوییم و مشارکت جدی آنها را بطلبیم حتما موفق خواهیم شد و این قول را می‌دهیم که حتما این مسیر را طی خواهیم کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    4 0
    چوب تو آستینتان می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس