کد خبر 902641
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
قتل نمایه

مرد جوان پس از آن‌که دو راننده را با قمه مجروح کرد به کلانتری رفت و مدعی شد خودرواش را دزدیده‌اند.

به گزارش مشرق، ساعت 16:35 دقیقه 22 مهر مأموران کلانتری 153 شهرک ولیعصر در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ پسر 28 ساله‌ای در یکی از بیمارستان‌های تهران خبر دادند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران و تیم بررسی صحنه جرم دقایقی بعد راهی بیمارستان شدند.

در بررسی‌های اولیه مشخص شد که پسر جوان با ضربه قمه به قلبش به قتل رسیده است. این درحالی بود که مرد جوان دیگری نیز از ناحیه صورت بشدت مجروح شده بود. مرد جوان در تحقیقات گفت: من راننده خودرو پژو 405 هستم و مقتول نیز خودرو تیبا داشت.

بیشتر بخوانید:

قتل راننده مسافرکش با ضربه قمه حوالی مترو آزادگان

عاملان قتل یک خواهر و برادر بالای چوبه دار

ما مسافرکشی می‌کردیم و زمان حادثه روبه‌روی مترو آزادگان به انتظار مسافر ایستاده بودیم که پسر جوانی سوار بر خودرو پراید وانتش از پارکینگی که در آن حوالی بود بیرون آمد و شروع به داد و فریاد کرد.

او مدعی شد که ما سد معبر کرده‌ایم و مزاحم کار او شده‌ایم. سر همین مسأله باهم دعوایمان شد و درنهایت او با قمه ضربه‌ای به صورت من زد و ضربه‌ای هم به قلب دوستم وارد کرد.


با اظهارات مرد جوان تحقیقات ادامه یافت و در بررسی‌ها مشخص شد که متهم فراری پسر صاحب پارکینگ است. با شناسایی هویت متهم فراری معلوم شد پسر جوان بعد از این درگیری خونین به کلانتری رفته و مدعی شده خودرو پراید وانتش را سرقت کرده‌اند.

او قصد داشته با این کار مسیر تحقیقات را تغییر داده و با ظاهرسازی نشان دهد که خودرواش را شخص دیگری به سرقت برده و در زمان حادثه او در محل درگیری نبوده است. متهم پس از ثبت شکایت در کلانتری از محل متواری شده بود. بازپرس سجاد منافی آذر دستور بازداشت متهم فراری را صادر کرد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۵
    2 0
    امان از لقمه حرام که یه سری هارو وحشی میکنه یه سری هارو قاتل امان از لقمه حرام امان امان امان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس