کد خبر 902061
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶
افشانی و هاشمی

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران گفت: در جلسه امروز شورای شهر با افشانی در خصوص برنامه سوم توسعه، عزل و نصب ها و سرنوشت شهردار تهران بحث و گفت‌وگو هایی صورت گرفت.

به گزارش مشرق، محمد علیخانی در خصوص جلسه هم‌اندیشی امروز شورای شهر با محمدعلی افشانی شهردار تهران، گفت: موضوع جلسه در خصوص برنامه توسعه سوم شهر تهران بود اما قبل از ورود به دستور جلسه؛ اعضا نکاتی درباره مدیریت شهری داشتند که مطرح شد.

بیشتر بخوانید:

وی ادامه داد: اعضا در خصوص عزل و نصب‌هایی که طی  چند روز گذشته در شهرداری تهران رخ داد و بازخوردهایی در فضای مجازی داشت سوالاتی مطرح کردند؛ افشانی توضیحاتی ارائه کرد و در نهایت شورای ها قانع شدند.

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر تهران  گفت:‌ موضوع بعدی در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان و سرنوشت شهردار تهران بود که اعضاء همانند گذشته معتقدند این قانون شامل شهردار تهران نمی‌شود و همچنین تلاش می‌کنند که از مجلس کمک بگیرند تا ابهامات موجود برطرف شود.

وی به جلسه‌ای که عصر امروز اعضای شورای شهر با 30 نمایندگان تهران دارند اشاره کرد و گفت: این جلسات قبلاً هم برگزار می شده است و این بار نمایندگان تهران مهمان شورای شهر هستند.

علیخانی در خصوص موضوع جلسه نمایندگان با اعضای شورای شهر گفت: بیشتر موضوعات درباره مسائل مدیریت شهری است و مباحثی که نمایندگان می‌توانند در مجلس به شهرداری کمک کنند مطرح می شود.

وی در پاسخ به این پرسش که در خصوص وضعیت شهردار تهران هم بحث می‌شود گفت: خود به خود در جلسه این موضوع مطرح می‌شود.

عضو شورای شهر تهران گفت:‌احتمالا طرحی از سوی برخی نمایندگان برای رفع ابهامات قانون منع بکارگیری بازنشستگان ارائه می‌شود البته این ابهامات فقط مخصوص شهردار نیست و موضوعات دیگر هم ابهاماتی دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس