کد خبر 902015
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۳
عباس آخوندی نمایه

گرمسار - وزیر راه و شهرسازی با ابراز اینکه بخشی از مشکلات کامیون‌داران در حوزه کاری ما نیست، گفت: اگر تعاونی آن‌ها بخواهد لاستیک وارد کند از آن‌ها با ارز دولتی حمایت می‌کنیم.

به گزارش مشرق، عباس آخوندی ضمن اشاره به مشکلات کامیون‌داران، تأکید کرد: بخشی از کار این قشر، مقوله حمل‌ونقل و وزارت راه است که خوشبختانه به‌عنوان یکی از سازمان‌های پشتیبان رفاه کامیون‌داران، همواره از آن‌ها دفاع کرده‌ایم و امورات آن‌ها را پیگیری خواهیم کرد که ازجمله آن‌ها می‌توان به تامین لاستیک مورد نیاز آن‌ها اشاره کرد.

وی افزود: برخی مشکلات کامیون‌داران اما در حوزه وزارت راه نیست که البته این وزارتخانه بازهم پیگیری امور را در دستور کار قرار داده است لذا باید گفت خوشبختانه هماهنگی خوبی بین تعاونی کامیون‌داران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ایجادشده که تحولات خوبی را در این عرصه شاهد بوده‌ایم و ما نیز در وزارت راه و شهرسازی پیگیر امور هستیم.

بیشتر بخوانید:

امکان واردات لاستیک با ارز ۴۲۰۰ تومانی

تأمین لاستیک از ۴ طریق

وزیر راه همچنین گفت: تأمین لاستیک از واردات، مبادی گمرکی و همچنین تولیدکننده داخلی امکان‌پذیر است اما ما معتقد هستیم که اگر تعاونی کامیون داران رأساً هم بخواهد نسبت به واردات لاستیک اقدام کند موردحمایت ما قرار خواهد گرفت و پیگیر تخصیص ارز ولتی برای آن‌ها خواهیم بود.

آخوندی درباره بازدید از دو طرح جاده فیروزکوه به گرمسار و همچنین پروژه حرم تا حرم در گرمسار نیز گفت: این پروژه با ۷۶ کیلومتر با پیشرفت بسیار خوب مرحله زیرسازی را پشت سر می‌گذارد و امیدواریم به‌زودی فاز دوم آن به سمنان متصل شود تا شاهد یکپارچگی محور قم-گرمسار-سمنان باشیم.

وی افزود: راه اصلی گرمسار-فیروزکوه نیز دارای اهمیت است چرا که می تواند نقطه اتصال کریدورهای شرق و غربی با محورهای شمالی باشد که خوشبختانه این طرح در فاز نخست شامل محدوده بنه کوه تا کبوتر دره در حال انجام است و از سوی دیگر نیز کریدور کبوتر دره-محمود آباد با هدف ارتقا سطح سرویس موجود، طراحی و در دو قطعه به پیمانکار واگذار شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    0 0
    صنعت لاستیک رو زدید نابود کردید تو سال حمایت از کالای ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس