رضا درویش

مدیرعامل باشگاه سایپا گفت: استقلال در جدول لیگ وضعیت مناسبی ندارد اما تیم قدرتمندی است.

به گزارش مشرق، رضا درویش در مورد وضعیت تیم سایپا گفت: تیم ما در حال تمرین است و شرایط خوبی دارد اما از نظر مالی در تنگنا قرار داریم. این در حالی است که ۴ مسابقه سخت را هم پیش رو داریم. امیدوارم مشکلات مالی باشگاه هرچه زودتر حل شود.

وی در مورد اینکه مشکلات باشگاه سایپا چگونه باید رفع شود، اظهار داشت: مشکلات ما باید از طریق گروه خودروسازی حل شود و در حال حاضر فقط ۲۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان پرداخت شده است و حدود ۵ درصد هم از فصل گذشته طلب دارند. 

درویش در مورد انتقال نخودکار به تیم روبین کازان روسیه گفت: این بازیکن درخواستی از این باشگاه داشت و علی دایی هم با حضور او در این تیم موافقت کرد. دایی دوست دارد جوانان ایرانی رشد و پیشرفت کنند. قطعا این بازیکنان می‌توانند آینده فوتبال ایران را تضمین کنند.

مدیرعامل باشگاه سایپا در مورد دیدار روز جمعه با استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است البته این تیم اکنون جایگاه مناسبی در جدول لیگ ندارد اما یکی از تیم‌های قدرتمند فوتبال ایران است و سایپا هم به دنبال حفظ جایگاه خود در جدول لیگ است و به دنبال پیروزی در این مسابقه هستیم.

وی در مورد وضعیت مصدومان تیم سایپا گفت: یکی دو بازیکن مصدوم ما به تمرینات اضافه شده‌اند اما سه چهار بازیکن ما همچنان مصدوم هستند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس