کد خبر 901876
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰
محمد ایمانی

باید آنهایی را که با وجود مشاهده این صحنه های متعفن می گویند FATF "مرکز شفافیت و سلامت مالی" و "مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم" در دنیاست، نزد روانشناس و روانپزشک برد.

به گزارش مشرق، «محمد ایمانی» در کانال تلگرامی خود نوشت:

عربستان عضو  شورای حقوق بشر سازمان ملل است. اما نیروهای امنیتی آن یک منتقد را در ترکیه ساطوری و گم و گور کرده اند. ترامپ گفته اگر ثابت شود، عربستان را مجازات می کنیم. این یعنی اینکه گاو سعودی به اندازه کافی شیر نداده و باید دوبله و سوبله دوشیده شود.

 رژیم سعودی چند  یا چند ده میلیارد دلار  رشوه به آمریکا و یکی دو دولت دیگر می دهد و پرونده بسته می شود؛ همان گونه که نسل کشی علیه مردم مظلوم یمن و کشتار دهها هزار زن و کودک بیگناه با پول شسته شده است.

 آمریکا رئیس FATF است و اسرائیل و عربستان عضو ناظر هستند. اینجا کازینوی مافیای جنایت و تروریسم و آدم ربایی سازمان یافته در دنیاست که می شود جنایت کرد، پول داد، غسل تعمید کرد و آثار خونین جنایت را شست؛  پولشویی.

  عربستان حتی مدتی هم  سعد حریری نخست وزیر بیچاره لبنان را با فریب به ریاض کشاند و او را گروگان گرفت و مورد ضرب و شتم قرار داد تا تصویری جدید از  آدم ربایی و گروگانگیری دولتی به نمایش بگذارد. عربستان کلکسیون #جرائم_سازمان_یافته است؛ اگر چشمان کور FATF قادر به دیدن باشد.

 حقیقتا باید آنهایی را که با وجود مشاهده این صحنه های متعفن می گویند FATF "مرکز شفافیت و سلامت مالی" و "مبارزه با پولشویی و تامین مالی تروریسم" در دنیاست، نزد روانشناس و روانپزشک برد تا بررسی کنند این طیف، دچار کدام عارضه مغزی یا روانی هستند که نمی خواهند واقعیت بالماسکه FATF را ببینند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    0 0
    بفرمائيد غسل تقصير !
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    0 2
    حقیت همین است مع شما گفتید اما از مزدور دشمن چه توقعی دارید حالا شاید مسئول باشند !!
  • IR ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    3 2
    هیچ انسان عاقلی نشانی سیلوهای گندم خود را به سوسکها و موشها نمی دهد این Fatf همان سوسک و موش های ابستنی است که به انبارهای راه دادند و بعدها بعد از اینکه کل انبار پر از بچه موش و سوسک شد و نه غذایی ماند ونه امنیتی، امثال پروانه خانم و سایر نمایندگان به مافیای اصلی در سرزمینهای دوردست کوچ می کنند چرا که قبلا در برجام پاداش خودخدمتی خود را با گرفتن 2500 گرین کارت گرفته اند و ان روز مردم خواهند ماند انبار پر از سوسک و موش هایی اسرائیلی و امریکایی و سعو دی
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    1 1
    غسل تعمید رو خوب اومدی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس