کد خبر 901787
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
سامسونگ

اگر چه گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر تاشدنی هنوز عرضه نشده، اما یکی از مدیران ارشد این شرکت برای اولین بار با جزئیاتی قابل توجه در مورد ویژگی های آن صحبت کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از سی نت، اگر چه گوشی جدید سامسونگ با نمایشگر تاشدنی هنوز عرضه نشده، اما یکی از مدیران ارشد این شرکت برای اولین بار با جزئیاتی قابل توجه در مورد ویژگی های آن صحبت کرده است.

 دی جی کوه رئیس واحد کسب و کار موبایل شرکت سامسونگ در این مورد گفته است: می توان از این گوشی تاشو به عنوان یک تبلت هم استفاده کرد. چندکاره بودن و امکان اجرای چند دستور به طور همزمان بر روی آن از جمله ویژگی های محصول مذکور خواهد بود.

در همین رابطه:

گوشی هوشمند تاشو در راه است +عکس

کوه که در مراسم رونمایی از گوشی گالکسی ای 9 سخن می گفت افزود: ما قصد داریم گوشی تاشویی را برای استفاده کاربران عرضه کنیم که واقعا کاربردی و مفید باشد. اگر این محصول جدید استاندارد نباشد، نمی توان آن را به مشتریان ارائه کرد.

این مدیر سامسونگ تاکید کرد: گوشی تاشوی جدید این شرکت تلفن همراهی نخواهد بود که بعد از گذشت شش تا نه ماه از یادها برود و فراموش شود و در آن از فناوری های منحصر به فردی استفاده خواهد شد. وی از ارائه جدول زمانی برای عرضه این گوشی و دیگر امکانات وقیمت آن خودداری کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بنده خدا IR ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۲
    1 0
    الان دقیقا چه ویژگی ازش رو گفت؟؟؟؟!!!! خخخخخخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس