کد خبر 901469
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
جام و توپ جام ملتهای آسیا

رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا استفاده از تعویض چهارم در رقابت های جام ملت ها را تایید کرد.

به گزارش مشرق، کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در تازه‌ترین نشست اعضای خود، پیشنهاد اصلاح قانون در بازی‌های رده ملی که زیرنظر AFC برگزار می‌شود و توسط هیئت بین‌المللی فوتبال (IFAB) اعلام شده بود را پذیرفت. به این ترتیب طبق اعلام AFC، تیم‌های حاضر در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 می‌توانند از تعویض چهارم در زمانی که بازی‌ به وقت‌های اضافه کشیده می‌شود، استفاده کنند.

شیخ سلمان بن‌ابراهیم آل‌خلیفه، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در این خصوص گفت: کل قاره آسیا بی‌صبرانه منتظر شروع معتبرترین تورنمنت آسیا است، بنابراین ضروری است که جام ملت‌های آسیا خود را با جدیدترین قوانین وفق دهد، مسابقاتی که سعی می‌کنیم چهره‌ای فراموش‌نشدنی در آن به نمایش بگذاریم.


وی تصریح کرد: اطمینان دارم که قوانین جدید هیجان را به این رقابت ملی آسیایی اضافه خواهد کرد و همچنین باعث تقویت جاه‌طلبی‌های AFC به عنوان یک کنفدراسیون پیشرو در جهان می‌شود.


قانون تعویض چهارم همچنین در مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 19 سال آسیا هم مورد استفاده قرار خواهد گرفت که قرار است از تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) به میزبانی اندونزی آغاز شود.


این قانون همچنین در مسابقات فوتبال قهرمانی بانوان زیر 19 سال آسیا 2019 و مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا 2020 نیز اجرایی خواهد شد.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس