کد خبر 901182
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
کارت بازرگانی

کارت بازرگانی مجوزی است که به اشخاص حقیقی و حقوقی تقدیم می شود که بتوانند با آن به امر صادرات و واردات بپردازند.

باتوجه به شرایط کنونی کشور نیاز مبرم به امر صادرات و واردات جهت تامین ارز و تامین مواد مورد نیاز کشور ، گرفتن کارت بازرگانی امری بسیار واجب ومورد نیاز است  چرا که بدون آن امکان این امور در جهت تجارت خارجی تقریبا غیرممکن است.

باتوجه به نیاز شدید متقاضیان به کارت بازرگانی و همنین وجود درخواست های متعدد برای متقاضیان سایتی جهت اخذ کارت بازرگانی آماده شده که کلیه اشخصاص حقیقی و حقوقی می توانند به مطالبی نظیر راهنمایی ثبت نام کارت بازرگانی و مدارک کارت بازرگانی و مدارک تمدید کارت بازرگانیمزایای کارت بازرگانیهزینه کارت بازرگانی و همچنین اخذ کارت بازگرانی در شهرهای مختلف مانند کارت بازرگانی اصفهان / کارت بازرگانی مشهد و کارت بازرگانی شیراز و غیره دست پیدا بکند.

همچنین در سایت اتاق بازرگانی می توانند در مورد تصویر کارت بازرگانی و همچنین اطلاعاتی در مورد کارت بازرگانی بدست بیاورند.

لازم به ذکر است که کسانی دارای کارت بازرگانی هستند باید بدانند که کارت بازرگانی آنها به صورت 1 ساله و یا 5 ساله صادر گردیده که هر ساله باید کارت آنها در زمان مقرر تمدید گردد که در سایت اتاق بازگانی می توانند مدارک تمدید کارت بازرگانی را جستجو کرده و پیدا کنند و جهت تمدید کارت بازرگانی اقدام نمایند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس