سید محمد حسینی - جبهه مردمی انقلاب

عضو شورای مرکزی نیروهای انقلاب با بیان اینکه فعالیت‌های جمنا بارها از سوی اعضاء اعلام شده است، گفت: هر زمان ضرورت داشته باشد، می‌توان گزارش تفصیلی فعالیت‌ها را به وزارت کشور ارائه کرد.

به گزارش مشرق، سیّدمحمّد حسینی، عضو شورای مرکزی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) در واکنش به نقل قول برخی رسانه‌ها از «بهرام سرمست»، دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مبنی بر اینکه جمنا، گزارش فعالیت‌های جدید خود را به وزارت کشور ارائه نکرده، گفت: فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب به طور مداوم در مصاحبه‌های اعضای شورای مرکزی اعلام شده که در واقع استمرار همان اقدامات و مواضع گذشته در سطح تهران و استان‌ها است.

بیشتر بخوانید:

چمران: الان زمان ورود به بحث انتخابات نیست

وی با بیان اینکه هر زمان ضرورت داشته باشد، می‌توان گزارش تفصیلی فعالیت‌های جمنا را به وزارت کشور و دیگر مراجع ذی‌ربط ارائه کرد، افزود: البته دوستان کمیسیون احزاب اگر تمایل داشته باشند، می‌توانند با مراجعه به کانال و سایت جبهه مردمی، در جریان فعالیت‌ها قرار گیرند.

گفتنی است، برخی رسانه‌های یک طیف سیاسی خاص، پس از نشست روز دوشنبه(۱۶ مهر) دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب و اظهارات وی مبنی بر اینکه جمنا فعالیت‌های قبلی خود را به ما گزارش داده بود، سعی کردند تا با ارائه تفسیری خاص از سخنان بهرام سرمست، فعالیت‌های جمنا را غیرقانونی جلوه دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس