کد خبر 900564
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
مسکن/ شمال تهران

بررسی بازار مسکن حاکی از آن است که یک واحد ۷۵ متری در بریانک با قیمت ۵۴۰ میلیون تومان و واحد مسکونی ۸۰ متری در دروس به قیمت قیمت یک میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان معامله شده است.

به گزارش مشرق، یک واحد 75 متری 3 ساله در بریانک (منطقه 10) به قیمت 540 میلیون تومان معامله شده، هر مترمربع از این واحد 7.2 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. واحد نوسازی  با همین متراژ در منطقه 18 محله بهداشت با قیمت 249 میلیون تومان فروخته شده است.

یک دستگاه آپارتمان 83 متری 2 سال ساخت در جنت‌آباد شمالی به قیمت یک میلیارد و 120 میلیون تومان، واحد مسکونی به مساحت 79 مترمربع در کوثر به قیمت 155 میلیون تومان (هر مترمربع حدود یک میلیون و 960 هزار تومان)، واحد 81 متری در سازمان برنامه به قیمت 955 میلیون تومان و آپارتمان نوساز 80 متر واقع در زنجان با قیمت  613 میلیون تومان فروخته شده است.

بیشتر بخوانید:

جدول/ قیمت آپارتمان‌های ۶ ساله تهران

یک خریدار در آپادانا برای واحد 80 متری یک میلیارد و 50 میلیون تومان پرداخت کرده است، این واحد مسکونی 3 سال ساخت است. همچنین در کرمان یک واحد مسکونی 80 متری یک ساله به قیمت 571 میلیون تومان و واحدی با همین متراژ در  دروس به قیمت یک میلیارد و 480 میلیون تومان معامله شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۷
    6 1
    شما نگران این هستی که ارزان بشود ..؟؟؟؟؟؟؟چرا ................. این قدر حرص نخور ..که دارد ارزان می شود چاره ای نداری .........باید به قانون برگردی ...اقا ی برج دار .... .چاره ای نداری........متری یک میلیون می سازی باید بدهی یک میلیون صد تومان ....... نه متری 10 میلیون تومان ..........خانه باید به قیمت تمام شده با تعیین قیمت مصالح بکار برده شده دران با تایید مهر کارشناس دادگستری .ارائه از طریق اینترنت .بستن درب بنگاههای معاملاتی دزد .مفت خور.که فقط یک امضائ میکنند و.هیچ کاری در قبال خرید فروش خانه نمیکنند و تضمین هیچ چیز را در خرید وفروش نمی کنند باشد .ثبت دردفاتر اصلی دولت و اسناد رسمی باشد ......دیگه بس است بی قانونی دراین مملکت ..قانون جنگل تمام .....تمام ..... مردم نه دارند .نه می توانند ..نه حاضرند یک ریال را یک میلیون تومان پول بدهند ....خانه هیچ ربطی به دلار ندارد الخصوص زمین ..............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس