سردار رحیمی

رئیس پلیس پایتخت گفت: تلاش پلیس باعث شد ۱۷ الی ۱۸ پرونده بزرگ بررسی شده و تحویل مراجع قضایی شود.

به گزارش مشرق، مراسم صبحگاه مشترک پلیس تهران با حضور سردار یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص),محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران, محمد حسین مقیمی استاندار تهران ,سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت و جمعی دیگر از فرماندهان , روسا و مقامات در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۱۴۷ نفر از متخلفین بازار سکه و ارز

سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در این مراسم اظهار داشت: نیروی انتظامی به عنوان بازوی قدرتمند نظام, مسئول برقراری نظم و امنیت بوده و شب و روز برای برقراری امنیت آرامش و انضباط در حال تلاش است.

وی به تلاش ماموران برای برقراری امنیت اشاره و تصریح کرد: نیروهای مسلح و نیروی انتظامی به عنوان رکن اصلی برقرار کننده نظم و امنیت همواره یکی از موفقیت های شان برقراری امنیت است, امنیتی که دشمنان آن را هدف گرفته اما با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی نیروهای مسلح و نیروی امنیتی همواره برنامه‌های آنها نقش بر آب شده است.

رئیس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه امروز بی نظیرترین امنیت را در کشور داریم گفت: روزانه ۱۳ هزار تماس عملیاتی مردم با پلیس تهران بزرگ برقرار می شود و نیروهای پلیس در کوتاهترین زمان ممکن خود را به محل عملیات می رسانند.

وی افزود: امروزه با تلاش پلیس ۷۰ درصد جرایم در سطح پایتخت کشف شده و با برنامه‌ریزی خوبی که در پلیس مبارزه با مواد مخدر وجود دارد برخورد با قاچاقچیان عمده ,خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفته است.

سردار رحیمی اعلام کرد: در شش ماهه نخست سال ۹ تن مواد مخدر کشف و ضبط شده و قاچاقچیان بزرگ و عمده ای دستگیر شده اند .

وی با اشاره به مفاسد اقتصادی گفت: موضوعاتی که اخیراً مطرح می‌شود مفاسد اقتصادی به موضوع ویژه دانه درشت‌ها است که سالهای سال به جان مردم افتاده بودند.

رئیس پلیس پایتخت تشریح کرد: تلاش پلیس باعث شد ۱۷ الی ۱۸ پرونده بزرگ بررسی شده و تحویل مراجع قضایی شود.

وی اعلام کرد: پلیس با تمام توان برای برقراری نظم و امنیت تلاش کرده و پلیس راهنمایی و رانندگی نیز تلاش می‌کند انضباط ترافیکی و اجتماعی را در سطح شهر برقرار کنند .

سردار رحیمی با اشاره به افزایش ۳۰ الی ۴۰ درصدی ترافیک خاطر نشان کرد: مشکل خاصی در ابتدای مهرماه در خصوص ترافیک در تهران وجود نداشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • زیبا زیبایی IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۸
    0 0
    نه هیچ کسی جرم و فساد اقتصادی نکرده است کارمند بانک باید وام هزار میلیارد تومانی بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس