کد خبر 900129
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
فیلم/ کشف انبار احتکار 60میلیاردی پوشک بچه!

پوشک های احتکاری کشف شده در استان البرز این هفته روانه بازار شده و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

به گزارش مشرق، پوشک‌های بچه احتکاری کشف شده در استان البرز این هفته در اختیار مردم قرار می‌گیرد. این پوشک‌ها در 200 داروخانه و تمام فروشگاه‌های بزرگ به جز یک مورد و در حدود 400 واحد صنفی در استان البرز توزیع می‌شود.

همچنین رای فروش سه پرونده لوازم خانگی مربوط به 86 دستگاه یخچال صادر شده که به قیمت قانونی ارزش‌گذاری شده توسط سازمان حمایت به فروش می‌رسد و در اختیار زوجینی که عقدنامه سال 97 داشته باشند قرار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

کشف انبارهای احتکار مواد غذایی در نیشابور

پیش از این از کشف بیش از یک میلیون بسته پوشک بچه از 3 انبار در استان البرز  خبر داده بود که از این مقدار حدود یک میلیون و 220 هزار بسته پوشک از 2 انبار در شهرک بهارستان و 280 هزار بسته در ساوجبلاغ بوده است.

صاحب این پوشک‌ها از سال گذشته این پوشک‌ها را با ارز 3800 تومانی به کشور وارد و تاکنون احتکار کرده بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۵
    0 0
    هزارن باردرسایتها نوشتید گوجه فرنگی لرزان میشود. ارزان نشد که بماند گدونترم شد همیشه همین بوده. شمارو بخدا این وعدهای دروغوبس کنید
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    0 0
    قیمتش میادپائین یانه
  • تقی IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    0 0
    سلام وعرص ادب پوشک بچه رو سه ماه پیش ۸۵۰۰ از فروشگاه خرید میکردیم ای کاش ساز وکاری طراحی کنن به قیمت قبلی با شناسنامه نوزاد ماهانه در مراکزبیمارستانها ودارو خانه ها توزیع کنن به مولا ۳برابر افزایش قیمت داشته خواهشن التماس میکنیم کانال توزیع رو با قیمت منصفانه کنترل ونظارت کنین.
  • قاسم IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
    0 0
    هرچی فکر میکنم که شاید ما اشتباهی تو کشور خودمون هستیم. دلار تا تغییر میکنه و سیر صعودی میگیره همه چیزی تو این کشور روند صعودی به خودش میگیره. و الان که دلار ی کم قیمت نزولی گرفته. اجناس هیچگونه تغییر نکرده و همه خوشحال از پایین اومدن دلار شدیم. جوونمون به لب رسیده. هرچند هرگز دادرسی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس