کد خبر 899739
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰
محل زندگی پوتین در سازمان کا.گِ.ب +فیلم

یک شبکه تلویزیون روسیه برای نخستین بار اتاقی که رئیس جمهوری کنونی این کشور در زمان تحصیل خود در موسسه اطلاعات خارجی سازمان کا.گ.ب. شوروی سابق در آن زندگی می‌کرده، را نشان داد.

به گزارش مشرق،  شبکه تلویزیونی «ازوزدا» روسیه برای نخستین بار تصاویری از اتاقی را نشان داد که "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهوری کنونی روسیه در طول سالهای تحصیل خود در موسسه اطلاعات خارجی سازمان کا.گ.ب. اتحاد جماهیر شوروی که امروزه «آکادمی اطلاعات خارجی» نامیده می شود، زندگی می‌کرد.

بیشتر بخوانید:

ارسال نامه های سمی برای پوتین و ملکه انگلیس

در این برنامه تلویزیونی که به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس این آکادمی چخش شده، نشان داده شده که در میان اتاق‌های متعدد دانشجویان در حال تحصیل دراین موسسه اتاقی وجود دارد که ولادیمیر پوتین در زمانیکه دانشجوی این موسسه بود، در آن زندگی می کرد. ضمن اینکه در این آکادمی هیچ اتاق شخصی وجود نداشته و دانشجویان با هم‌اتاقی‌های دیگر در امکانات آن شریک هستند.

 

به گفته مجری این برنامه، دانشجویان در زمان تحصیل برای محرمانه ماندن اطلاعات شخصی خود به نام‌های مستعار نامیده می‌شدند که نام مستعار ولادیمیر پوتین هم «پلاتوف» بود که اکنون دیگر برای همه جهان شناخته شده است.

مجری این برنامه یادآور می‌شود که وضعیت کنونی این آکادمی که در این فیلم نمایش داده شده، به مراتب راحت تر و دارای امکانات بیشتری نسبت به دوران شوروی سابق است که رئیس جمهوری روسیه در آن تحصیل می‌کرده است. شماره اتاق‌ها نیز مخفی نگه داشته شده است. البته نه برای بینندگان تلویزیون، بلکه بر اساس قوانین داخلی آکادمی اطلاعات خارجی، تا تمایل خاصی برای انتخاب این اتاق توسط دانشجویان این موسسه برای اقامت در آن به خاطر خاص بودن آن بوجود نیاید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    3 0
    اووووه
  • IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    17 15
    بر کمونیسم و کمونیست لعنت
  • DE ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۱
    0 2
    از محل تحصیل ولی فقیه هم در شوروی کمونیستی تصویر بگذارید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس