کد خبر 899700
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۷
وریا غفوری

داور دیدار جام حذفی نفت مسجد سلیمان و استقلال گفت:ووریا غفوری را به دلیل اینکه صورتش را به صورتم چسباند از زمین اخراج کردم.

به گزارش مشرق، ووریا غفوری در دیدار گذشته استقلال و نفت مسجد سلیمان با دریافت کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج شد اما در پخش تلویزیونی مشخص نشد که چرا این بازیکن با کارت قرمز داور مواجه شده است.

رضا کرمانشاهی داور این دیدار در خصوص صحنه اخراج غفوری گفت:خطایی در جریان بازی و در نزدیکی‌های خط کرنر رخ داد که من قصد داشتم فاصله دیوار دفاعی را برای تیم استقلال مشخص کنم. وقتی دیوار دفاعی در جایش ایستاد غفوری با حالتی که جنبه تمسخر داشت خطاب به من گفت: فاصله 20 متر است. من هم گفتم اینگونه نیست فاصله 9 متر و 15 است و شما سر جایتان بایستید.

وی افزود: تیم حریف از استقلال عقب بود و این حرکت بازیکن استقلال جنبه وقت تلف کردن داشت و وقتی دیدم 2-3 بار اینکار را تکرار کرد به او اخطار دادم. بعد از این حرکت غفوری نزد من آمد و صورتش را به پیشانی‌ام چسباند و چون طبق قانون این کار اخراج داشت به او کارت قرمز دادم ولی انصافا حرفی نزد.

کرمانشاهی تاکید کرد: بنا بر قانون بر این صحنه به این بازیکن کارت قرمز دادم ولی گزارش دیگری در مورد غفوری رد نکردم چون انصافا او حرفی نزد و بعد از بازی هم به رختکن داوران آمد و به همراه اصغر حاجیلو عذر‌خواهی کرد و گفت در آن لحظه تمرکز نداشته است.

تیم فوتبال استقلال با برتری مقابل نفت مسجد سلیمان در مرحله بعد جام حذفی به مصاف سایپا خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس