کد خبر 899617
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
وینفرد شفر

سرمربی باتجربه استقلال ۴۰ سال پیش به عنوان یکی از خریدهای جدید گلادباخ به رسانه ها و هواداران این تیم معرفی شد.

به گزارش مشرق، طی روزهای گذشته در فضای مجازی عکسی از دوران جوانی وینفرد شفر در پیراهن تیم بروسیا مونشن گلادباخ  دست به دست می شود که در نوع خود جالب توجه است.

این تصویر که کپی رایت آن متعلق به آژانس عکس گتی ایمیجز است در فصل ۱۹۷۷/۷۸  در مراسم معارفه خریدهای جدید بروسیا مونشن گلادباخ توسط ورنر اوتو شکار شده است.

در این عکس قدیمی وینفرد شفر (نفر اول از سمت چپ)، اوالد لینن و کلاوس امرت به عنوان بازیکنان تازه وارد گلادباخ در کنار ادو لاتک سرمربی سرشناس آلمانی دیده می شوند.

شفر فوتبال حرفه‌ای خود را با تیم شهر خود به نام توس ماین شروع کرد و تا ۱۸ سالگی در این تیم بود. سپس در سال ۱۹۶۸ برای اولین بار به تیم مونشن گلادباخ پیوست و به همراه این تیم قهرمانی در بوندس‌لیگا و جام یوفا را به‌دست‌آورد. وی در بوندس‌لیگا ۴۰۳ بازی کرده و ۴۶ گل به ثمر رسانده‌است. او در سال ۱۹۷۰ به تیم کیکرز اوفنباخ پیوست و در این سال توانست به همراه این تیم در جام حذفی آلمان نیز قهرمان شود.

وینفرید شفر پس از حضور در تیم‌های بروسیا مونشن‌گلادباخ و کیکرز اوفنباخ، به تیم کارلسروهه پیوست و تا سال ۱۹۷۷ بازیکن این تیم بود. او در سال ۱۹۷۷ مجدداً به بروسیا مونشن‌گلادباخ پیوست و تا سال ۱۹۸۵ عضو این تیم بود و سپس از فوتبال به عنوان بازیکن خداحافظی کرد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس