کد خبر 899510
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۰
گفت و شنود

گفتم: از یارو پرسیدند؛ چه کاره‌ای؟ گفت؛ بادکنک می‌فروشم. گفتند؛ درآمدش خوب است؟ گفت؛ نه! پرسیدند؛ چرا؟ گفت؛ بادکنک‌ها را به شرط چاقو می‌فروشم!

به گزارش مشرق، کیهان در گفت و شنود امروزش نوشت:

گفت: روزنامه‌های زنجیره‌ای با تیترهای درشت در صفحه اول خود از پیروزی ایران در دادگاه لاهه خبر داده بودند و به کیهان اعتراض کرده بودند که چرا خبر این پیروزی بزرگ را در صفحه اول خود نیاورده است!

گفتم: مثل همیشه در یک کلام چند تا دروغ گفته‌اند، اول آنکه کیهان این خبر را در صفحه اول خود آورده بود و دوم ‌این‌که حکم دادگاه لاهه ضمانت اجرایی ندارد بنابراین چه پیروزی بزرگی است؟!

گفت: ولی همه آنها تیتر زده بودند؛ رای ممتاز دادگاه لاهه به نفع ایران! دیوان لاهه، آمریکا را ملزم به رفع تحریم‌ها کرد! پیروزی دوباره در لاهه! پیروزی تاریخی ایران مقابل آمریکا! و...

گفتم: روزنامه سازندگی که با تیتر درشت و تمام‌صفحه نوشته بود؛ «تعلیق تحریم‌های آمریکا» و خودش هم از قول وکیل حقوقی ایران در دادگاه لاهه نوشته بود، این حکم ضمانت اجرایی ندارد، توقعات مردم را از این حکم بالا نبرید!

گفت: وقتی این حکم ضمانت اجرایی ندارد، پس چرا این‌همه جاروجنجال راه ‌انداخته و شیپور پیروزی زده‌اند؟!

گفتم: از یارو پرسیدند؛ چه کاره‌ای؟ گفت؛ بادکنک می‌فروشم. گفتند؛ درآمدش خوب است؟ گفت؛ نه! پرسیدند؛ چرا؟ گفت؛ بادکنک‌ها را به شرط چاقو می‌فروشم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۴
    20 1
    کیهان درست فرمودند برای برجام هم جنجال کردند چه خاکی به سرمردم شد درصورتی اب خوردن ملت بهش گره زده بودند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس