کد خبر 89939
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۲

آیت‌الله عباس کعبی : جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری در این شرایط به جای رقابت با همدیگر بایستی در مقابل جریان‌های تجدید‌نظر طلب، غرب‌گرا، طرفداران اصلاحات‌آمریکایی و منحرف از اصول انقلاب متحد شوند

به گزارش مشرق آیت الله عباس کعبی در گفتگو با نسیم گفت :  
-جریان‌های تجدید‌نظر طلب، غرب‌گرا، طرفداران اصلاحات‌آمریکایی و منحرف از اصول انقلاب با تمام ظرفیت در انتخابات نهم فعال هستند و پروژه مشارکت حداقلی، نفوذ در حاکمیت ، اغتشاش و فتنه، ایجاد اختلاف در اردوگاه اصولگرایان را دنبال می کنند.
-این جریان‌ها از سویی مدعی هستند که در انتخابات مجلس نهم ثبت‌نام نمی کنند ولی از سویی دیگر از طریق افرادی ناشناخته و غیرمعروف به میدان آمده‌اند تا بعد از عبور از فرآیند تایید صلاحیت به شکل انبوه سازماندهی شوند.
-این جریانات دنبال شکل‌گیری یک اقلیت فعال 100 الی 120 نفری در مقابل جریان معتقد به اصول انقلاب اعم از جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری هستند؛ لذا جریان اصولگرا بایستی این سناریو را جدی بگیرند.
-معتقدم جبهه متحد اصولگرایی و جبهه پایداری در چنین شرایطی به جای رقابت با همدیگر بایستی در مقابل جریان‌های تجدید‌نظر طلب، غرب‌گرا، طرفداران اصلاحات‌آمریکایی و منحرف از اصول انقلاب متحد شوند.
-چون انتخابات در ایران واقعی و تاثیرگذار است، این جریانات حضوری فعال در انتخابات دارند اما در عمل زیاد تمایل ندارند که سبد رای عمومی نظام بالا رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس