کد خبر 898977
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۸
مودریچ

لوکا مودریچ می‌گوید از وضعیتی که تیمش از مدتی پیش در آن قرار گرفته نگران است.

به گزارش مشرق، به دنبال شکست یک بر صفر تیم فوتبال رئال مادرید در خانه زسکا مسکو، لوکا مودریچ با شبکه مویستار مصاحبه‌ای انجام داد و در آن از وضعیت فعلی تیمش ابراز تأسف کرد.

این سومین بازی متوالی است که رئال مادرید در آن موفق به گلزنی نمی‌شود. پیش از این کهکشانی‌ها در لالیگا به ترتیب مقابل سویا و اتلتیکومادرید موفق به گلزنی نشده بودند و شب گذشته (سه‌شنبه) هم این اتفاق رخ داد.

لوکا مودریچ گفت: موقعیت‌هایی داشتیم اما به آنطور که می‌بایست قدرشان را ندانستیم. باید به کار و تلاش‌مان ادامه دهیم. من به اینکه کار گروهی‌مان نتیجه می‌دهد و سرانجام توپ‌ها وارد دروازه می‌شود، اعتقاد دارم. ما به توانایی‌های ایمان داریم. با وجود شکست، ما خودمان را نخواهیم باخت چون می‌خواهیم در بازی بعدی خوشحال باشیم.

مودریچ افزود: ما انتظار نداشتیم که اینجا امتیاز از دست بدهیم. مشخص است که حال و هوای رختکن‌مان خوب نیست اما باید سرمان را بالا بگیریم و مثل قبل مشکلات‌مان را حل کنیم. ما در سه بازی اخیرمان، به خصوص در بازی مقابل سویا و بازی امروز در سطح همیشگی‌مان نبوده‌ایم و زمانی که در سه بازی متوالی نمی‌توانی گل بزنی، اوضاع کمی نگران کننده می‌شود. با این حال من مطمئنم که تیم‌مان از این وضعیت خارج می‌شود. ما مثبت‌اندیش هستیم و به کارمان ادامه می‌دهیم تا بازی‌های بعدی را ببریم.

مودریچ با وجود ابراز نگرانی از ناکامی تیمش برای گلزنی از عملکرد هم تیمی‌هایش در خط حمله دفاع کرد. او تأکید کرد: من پیشتر هم گفته‌ام که خط حمله‌مان مشکلی ندارد. در این بازی‌ها از جمله بازی امشب هم موقعیت گلزنی داشتیم. فوتبال همین است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس