کد خبر 898953
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
لوپتگی

سرمربی رئال مادرید معتقد است به خاطر بدشانسی نتوانستند برابر زسکامسکو در لیگ قهرمانان اروپا امتیاز کسب کنند.

به‌ گزارش ‌مشرق، رئال مادرید در هفته‌ دوم لیگ قهرمانان اروپا سه‌شنبه شب با یک گل مغلوب زسکا مسکو شد.

خولن لوپتگی پس از بازی گفت: ما نتوانستیم از موقعیت‌های بی شمارمان استفاده کنیم و به گل دست یابیم. این به شانس برمی‌گردد، چهار ضربه ما به تیرک برخورد کرد و نتوانستیم از فرصت‌هایمان بهره ببریم. اگر گلزنی نکنید پیروزی سخت می‌شود و به همین خاطر این اتفاق برایمان رخ داد. ما از همه روش‌ها برای گلزنی استفاده کردیم. از راه دور، از گوشه‌ها، در محوطه جریمه، با فرارها و ... شانس خود را برای گلزنی امتحان کردیم اما این اتفاق رخ نداد. بازی به نحو غیر قابل انتظاری شروع شد و حریف توانست در دقیقه نخست بازی دروازه‌مان را باز کند. در مقابل ما بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. فوتبال این چنین است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما برابر زسکا بدشانس بودیم.

سرمربی رئال مادرید در ادامه‌ اظهار کرد: گاهی اوقات با وجود تلاش زیاد نمی‌توانیم به نتیجه‌ مورد نظر دست یابیم. ما به دنبال پیروزی بودیم اما این اتفاق رخ نداد. اکنون باید این دیدار را فراموش کنیم و به تقابل با آلاوس فکر کنیم. در شروع لیگ قهرمانان اروپا توانستیم بازی فوق‌العاده‌ای برابر رم به نمایش بگذاریم. ما پیش از این، شکست‌ناپذیر نبودیم و اکنون نیز تیم بدی به حساب نمی آییم.

کریم بنزما در این بازی هم در گلزنی ناکام بود. سرمربی اسپانیایی  به دفاع از مهاجم فرانسوی خود پرداخت و گفت: من به همه بازیکنانم اعتماد دارم و بنزما در همه بازی‌ها حضور داشته است. او بازیکنی است که اعتماد کامل به او دارم. گلزنی او بستگی به شرایط بازی دارد. ما شایسته گل‌های بیشتری بودیم چون تلاش زیادی برای باز کردن دروازه‌ حریف داشتیم. گلزنی فقط مسئولیت بنزما نیست.

لوکا مودریچ در دیدار دیشب به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفت. لوپتگی اظهار کرد: مودریچ در شرایطی قرار نداشت که از ابتدا به میدان برود به همین خاطر تصمیم گرفتیم او را در نیمه دوم راهی زمین کنیم. مودریچ به میدان می‌رود تا به تیم کمک کند.

دنی کارواخال برابر زسکا آسیب دید، سرمربی رئال مادرید در مورد وضعیت این مدافع هم گفت:  باید منتظر بمانیم تا تست‌های پزشکی انجام و میزان آسیب‌دیدگی‌اش مشخص شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس