کد خبر 898939
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
پدیده

تمرینات تیم فوتبال پدیده خراسان از فردا و با حمایت شهردار مشهد دوباره از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش مشرق، سومین روز اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال پدیده خراسان امروز سه شنبه در حالی انجام شد که تعطیلی تمرین صدر نشین مشهدی لیگ برتر شایعات زیادی را در آستانه بازی حساس این تیم مقابل فولاد خوزستان در جام حذفی رقم زد.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی روز جمعه باید به مصاف تیم فولاد در مشهد بروند که این تیم تا امروز شرایط خوبی را در بعد روحی پشت سر نگذاشته است، اما این بار هم شهردار مشهد با دعوت از سرمربی و مدیرعامل باشگاه پدیده آنها را به آینده و حمایت شهرداری مشهد امیدوارتر کرد.

در این جلسه که امشب تشکیل شد، بهاروند عضو شورای شهر مشهد نیز حضور داشت. شهردار مشهد در این دیدار ضمن تبریک به گل محمدی و شاگردانش در جریان اتفاقات چند روز گذشته تیم پدیده قرار گرفت.

یحیی گل محمدی نیز با تشریح شرایط فنی تیمش خطاب به شهردار مشهد اظهار کرد: بعد از تساوی مقابل پارس جنوبی و ادامه صدر نشینی در لیگ برتر، قرار بود به تیم ما پول تزریق شود تا بازیکنان بخشی از قراردادهای خود را دریافت کنند.

وی ادامه داد: متاسفانه این وعده ها هیچ گاه عملیاتی نشد و در نهایت نیز بازیکنان تصمیم گرفتند تا در تمرینات شرکت نکنند و حالا چند روزی است که متاسفانه تمرینات برگزار نمی شود.
جواد وطنخواه مدیرعامل باشگاه پدیده نیز اظهار کرد: متاسفانه فردی که قرار بود بخشی از سهام باشگاه را خریداری کند و به تیم پول بدهد به تعهداتش عمل نکرد.

وی ادامه داد: من کاملا به بازیکنانم حق می دهم که ناراحت باشند. آنها مدت زیادی است که پول دریافت نکرده‌اند و این کار را برای آنها سخت کرده است.

شهردار مشهد در ادامه این جلسه با اعلام حمایت از تیم پدیده اظهار کرد: این تیم متعلق به مردم مشهد است و نتایج این تیم نشاط را به جامعه تزریق کرده است. البته که شهرداری وظیفه ای برای کمک مالی به این تیم ندارد اما به واسطه علاقه مردم و این شور و نشاطی که در بین مردم مشهد و خراسان به وجود آمده است ، ما بازهم از این تیم حمایت می کنیم تا در بازی مقابل فولاد خوزستان به مشکل بر نخورند. اما به هر حال باید مسئولین شرکت پدیده نیز تکلیف را مشخص کنند و اگر بنایی بر حمایت از تیمی که به نام خودشان است، ندارند بهتر است این موضوع را شفاف بیان کنند.

تقی زاده خامسی افزود: ما در شهرداری و شورای شهر از این تیم حمایت می کنیم و انشالله از  امروز نیز تمرینات تیم را دوباره پیگیری کنید تا با کسب نتیجه مقابل فولاد دوباره مردم خوشحال شوند. اما این نکته نیز ضروری است که در حال حاضر فقط یک تیم در مشهد وجود دارد و همه دستگاه ها نیز باید پای کار بیایند تا این تیم به مشکل نخورد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس