کد خبر 898671
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
برانکو

پیشکسوت تیم‌ فوتبال پرسپولیس گفت: اگر تاکتیک پرسپولیس هوشمندانه باشد می‌تواند در بازی رفت با السد مساوی بگیرد و کار را به بازی برگشت در تهران بکشاند.

به گزارش مشرق، بهنام ابوالقاسم‌پور درباره شرایط پرسپولیس در آستانه بازی رفت مقابل السد قطر در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا گفت: نبود بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس که مصدوم و محروم هستند بدون شک کار را برای این تیم سخت می کند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: اینکه برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی بخواهد تیمش را صرفا برای گل نخوردن وارد زمین کند قطعا نتیجه مناسبی را در پی نخواهد داشت. پرسپولیس باید نهایت استفاده را از ضد حمله‌ها ببرد و با دوندگی بالای خود اجازه خلق موقعیت به حریف قدرتمندش ندهد.

وی در ادامه شانس صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بالا دانست و اذعان داشت: اگر این تیم در دوحه گل نخورد و کار را به تهران بکشد بدون شک فینالیست می شود. چون در تهران محرومان خود را در اختیار خواهد داشت و می تواند با حضور پرشور هوادارانش به اهداف خود برسد.

ابوالقاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: واقعا این تیم استحقاق حضور در فینال آسیا را دارد. زحماتی که برانکو و شاگردانش می کشند باید با یک نتیجه خیلی خوب به پایان برسد.

تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸:۴۵ امروز سه شنبه در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در دوحه به مصاف السد قطر می رود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس