کد خبر 898289
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
دستگیری

مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان رضوی سه روز پس از تودیعش از سوی دادستانی مشهد بازداشت شد.

به گزارش مشرق، پس از آنکه موضوع تخلفات مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان رضوی از سوی افراد مختلف به دادستانی گزارش شد، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه ۲۰۹ مشهد برای وی باز شد و پس از مدت‌ها بررسی و احضار وی، بالاخره این مدیر سابق دولتی روز گذشته با دستور بازپرس این شعبه روانه بازداشتگاه شد.

پرونده این مدیر دولتی در موضوعات مختلفی از جمله مسائل اقتصادی در جریان است و گفته می‌شود برخی دیگر از افراد نزدیک به مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان رضوی نیز، قرار است برای بررسی ابعاد مختلف این پرونده به دادگاه احضار و برای پاسخگویی مقابل میز بازپرس روح الله بهاری قرار بگیرند.

این همه در حالی است که گفته می‌شود یکی از دلایل تسریع در برکناری و تودیع مدیرکل سابق ورزش و جوانان خراسان رضوی، وجود همین پرونده‌ها در دادستانی بوده است.

نکته جالب اینجاست که در مراسم تودیع این متهم که پنجشنبه گذشته در مشهد برگزار شد، امیررضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان از وی به‌عنوان یکی از پاکدست‌ترین مدیران وزارت ورزش و جوانان یاد کرد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دامغانی IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    1 0
    اقای خادم گفته یکی از پاکدست ترین مدیران وزارت ورزش....چون اقای خادم بقیه مدیران رو می شناسه واین مدیر درمقایسه با انها پاکدست ترین بوده. خدا بخیرکرداند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس