کد خبر 897995
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
لوگو سینمایی

اخیر به منزله این است که پرونده او به صورت جدی پیگیری می‌شود، حتی برخی شایعات وجود دارد که مرحله تحقیقات پرونده از ابتدا آغاز شده و تحقیقات قبلی کنار گذاشته شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - در  ۵ سال گذشته حواشی خبری فراوانی درباره تهیه‌کننده میلیاردر سینما به بهانه‌های گوناگونی منتشر شد. تهیه‌کننده مذکور پس از یک دوره احضار و حبس کوتاه مدت که پرونده‌اش در مرحله تحقیقات بود، فعالیت‌های خود را دوباره از سر گرفت و فعالیتش گسترده‌تر از گذشته شد و حتی در گفتگویی منتشر نشده با یکی از رسانه‌ها اعلام کرده بود که بزودی حکم برائت او توسط دادگاه اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

چند سوال از حمید فرخ نژاد: از گرین کارت آمریکا تا غارت پول‌ نهصدهزار معلم ایرانی

اما این سرمایه‌گذار میلیاردر سینما و متهم در پرونده مفاسد اقتصادی، چندی قبل دوباره دستگیر شد و دستگیری اخیر به منزله این است که پرونده او به صورت جدی پیگیری می‌شود، حتی برخی شایعات وجود دارد که مرحله تحقیقات پرونده از ابتدا آغاز شده و تحقیقات قبلی کنار گذاشته شد.

دوران حبس امپراطور میلیاردر سینما مشکلات عدیده‌ای را برای او و سایر وابستگانش پدید آورده است و بنا بر اخبار دریافتی چون مجموعه تحت اداره او فاقد مدیر است، خیل طلبکارها و انباشت بدهی‌های پیشین و عدم پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان سبب شد که دفتر این میلیارد سینمایی جمع شود و تولیدات این دفتر به یک پخش نیابتی واگذار شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • دیدگا IR ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    28 0
    این چه مسخره بازیی هستش عاخه؟ نه اسمی نه رسمی... امپراطور میلیاردر سینما شد حرف؟! خب بگید در مورد چی یا کی صحبت میکنید؟ اصلا تو جیب جا میشه؟!
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
      19 2
      مملکت سینماست و همه حکومتی ها امپراطورند سیاه لشکرهای بیچاره هم در زندان
  • IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    16 0
    اسم لطفا... تمام... البته از مشرق متشکریم که همین هم گفت
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۹
    62 0
    آقا اگر می خواهید خبری را اعلام بکنید درست اعلام بکنید . نه اینکه : یک چیزی یک جوری یک جایی یا اصلا" چیزی نگویید یا شفاف و روشن بگویید
  • منوچهر IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۴
    1 0
    بابا جان ....!!! چقدر پَرتین شماها !؟! آسِد مَمد امامی رو ... میگه دیگه !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس