باهنر نمایه

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ ظرف یک‌ماه گذشته ثابت شده جنگ رسانه‌ای دشمن پرحجم‌تر کار را آغاز کرده و برخی نتایج جنگ اقتصای را بزرگتر از واقعیت نشان می‌دهند.

به گزارش مشرق، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین امشب(شنبه ۷مهرماه) در نشست ماهیانه این حزب اظهار داشت: اهواز و حادثه تروریستی مسایل را تحت الشعاع قرار داد و نگرانی‌هایی را درمورد مسئله امنیت بوجود آورد.

بیشتر بخوانید:

باهنر: کشور با دو مجلس باید اداره شود 

باهنر: دولت فرمانده اقتصادی نیاز دارد

وی با بیان اینکه از نظر نظامی، حادثه اهواز عملیات مهمی نبود، گفت: حادثه کوری بود که اگر سیستم امنیتی و اطلاعاتی ما به این مراسم توجه بیشتری می‌کردند شاید می‌شد پیش بینی کرد ولی باید حداکثر دقت را در این ماجرا به کار ببریم و می‌توان هم در حوزه رسانه‌ای و هم در شناسایی این عوامل سیلی محکمی به آنها زد چون جامعه منتظر انتقام گیری و نشان دادن ضرب شصت سیستم امنیتی کشور هستند.

باهنر با بیان اینکه جنگ اقتصادی وجود دارد، گفت: ظرف یک‌ماه گذشته ثابت شده جنگ رسانه‌ای دشمن پرحجم‌تر کار را آغاز کرده و برخی نتایج جنگ اقتصای را بزرگتر از واقعیت نشان می‌دهند لذا باید برنامه اجرایی در مورد زندگی کردن با تحریم داشت و واقعیت را همانطور که هست با مردم بیان کنیم. همچنین استراتژی خوبی را در برابر جنگ رسانه‌ای اتخاذ کنیم.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین  افزود: این حس بر افکار عمومی غلبه پیدا می‌کند که همه چیز در کشور رها شده است و کسی اراده‌ای برای جمع کردن مسائل ندارد و هرچند یک بخشی از این مسئله  رسانه‌ای است ولی مشکلاتی هم وجود دارد.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب بر عدم موازی کاری با دولت گفت: تنها مسیر، دولت است ولی این را نباید به این تعبیر کرد که منظور رهبری عدم فعالیت بخش‌های حکومتی است چون این برداشت درست نیست.

باهنر با انتقاد از نداشتن سفیر در دو کشور چین و هند گفت: اینها از جمله مسایلی است که باید دولت آنها را جمع و جور کند و طرح‌ها و نقشه‌های جدی برای اداره کشور تهیه کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس