کد خبر 897612
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
محمد شریعتمداری  نمایه

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس، آخرین وضعیت استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در مجلس گفت: بر اساس اخبار اعلامی از دستورکار کمیسیون‌ها در هفته جاری، بررسی طرح استیضاح وزیر«صمت» در دستورکار این هفته کمیسیون صنایع قرار ندارد.

بیشتر بخوانید:

درخواست روحانی از لاریجانی درباره استیضاح شریعتمداری

وی درباره دلیل عدم قرار گرفتن این موضوع در دستورکار کمیسیون مربوطه، اظهار داشت: قرار است دولت خود تدبیری بیاندیشد تا کار به استیضاح وزیر در پارلمان نکشد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون صنایع مجلس در همین زمینه ادامه داد: دولت در حال رایزنی با مجلس و استیضاح‌کنندگان است تا استیضاح انجام نشود و خود دولت جابه‌جایی‌هایی را در این وزارتخانه انجام دهد.

حسینی‌کیا در پاسخ به این پرسش که تصمیم طراحان استیضاح وزیر«صمت»چیست،گفت: طراحان نیز در حال رایزنی هستند و در صورتی که به توافق نرسند، قطعا استیضاح انجام می‌شود.

قرار بود محمد شریعتمداری وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه سه‌شنبه (3 مهر) کمیسیون حاضر شود و استیضاح وی مورد بررسی قرار گیرد که وزیر در کمیسیون حاضر نشد و استیضاح مسکوت ماند و بررسی آن به جلسات بعدی موکول شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • AE ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
    0 0
    نه وزیر داریم نه سفیر ! گرچه اگر ناکارامد باشند همان نبودنشان بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس