کد خبر 897414
تاریخ انتشار: ۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۳
میخائیل اولیانوف

نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی اتمی در واکنش به ادعاهای «بنیامین نتانیاهو» علیه ایران گفت که اگر تل آویو مدرکی دارد باید به آژانس تحویل دهد.

به گزارش مشرق، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در آژانس بین المللی انرژی اتمی در مصاحبه با اینترفکس گفت که اسرائیل سند و مدرکی علیه فعالیتهای ایران دارد باید آن را به آژانس تحویل دهد. 

وی افزود: بازرسان آژانس صدها بار ایران را مورد بازرسی قرار داده‌اند و همیشه در گزارشهای خود تایید کرده اند که ایران به تعهداتش در چارچوب برجام عمل کرده است. 

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز پنج‌شنبه در مجمع عمومی سازمان ملل نمایش تازه‌ای به راه انداخت و با نمایش تصاویری مدعی شد که تل‌آویو انبار تازه‌ای از تجهیزات هسته‌ای شناسایی کرده است.

نتانیاهو در این سخنرانی با تکرار ادعای سرقت اسناد هسته‌ای از ایران، با نشان دادن تصاویری از یک ساختمان در «تورقوز آباد»، مدعی شد که ایران در نزدیکی تهران تجهیزات هسته‌ای دارد که آن را به آژانس گزارش نکرده است. این در حالی است که به گفته او این تصاویر مدت‌هاست که در اختیار آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار گرفته و این نهاد واکنشی به آن‌ها نداشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس