کد خبر 897254
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۴
نیمه دوم بازی سرد استقلال و پرسپولیس

محسن خلیلی گفت: ناراحتی‌ هواداران طبیعی است چون با این شرایط و سختی‌هایی که وجود دارد به ورزشگاه می‌آیند و دوست دارند بازی با کیفیتی ببینند.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی پس از تساوی دربی 88 و بازی کسل‌کننده دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: شاید حساسیت بازی روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود و بازیکنان نتوانستند شایستگی‌هایشان را نشان دهند. از این بازی‌ها سال‌های گذشته هم دیده بودیم.

وی ادامه داد: دوباره به  مساوی‌ها و بازی‌های بی‌کیفیت چندین سال گذشته برگشتیم. در اکثر زمان بازی خلاقیت فردی هم از سوی بازیکنان شاهد نبودیم و یکی از بازی‌های لیگ بود که با هیچ موقعیت گل به پایان رسید و شاید فقط دروازه‌بان‌های دو تیم آرامش خاطر داشتند. امیدوارم در مسابقات آینده بچه‌های هر دو تیم با آرامش بیشتر بازی کنند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناراحتی هواداران از نتیجه دربی 88 گفت: ناراحتی‌ هواداران طبیعی است چون با این شرایط و سختی‌هایی که وجود دارد به ورزشگاه می‌آیند دوست دارند بازی با کیفیتی ببینند و به نظر من حق آنها است که دربی خوبی را ببینند. شاید باید صبر کنیم تا دربی برگشت و ببینیم شرایط چگونه است و امیدوارم شاهد دربی پرگلی باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
    0 0
    تساوی توافق شده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس