کد خبر 897242
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵
دربی ۸۸ پایتخت

دقایق گل‌نزدن استقلال در تاریخ لیگ برتر به یک رکورد تبدیل شد و در استقلال شفر به یک بحران.

به گزارش مشرق، دربی برای استقلال نه تنها با برد همراه نبود بلکه یک رکورد بسیار تلخ هم سوغات آنها از این بازی نه‌چندان دلچسب بود. رکورد گل‌نزدن استقلال در تاریخ لیگ برتر در این بازی شکسته شد و نام شفر بالاتر از دیگر مربیان در صدر این رکوردها قرار گرفت.

بازیکنان استقلال تا دقیقه ۴۲ فرصت داشتند که با زدن یک گل از به ثبت‌رسیدن این رکورد جلوگیری کنند اما این کار را نکردند و با اضافه کردن ۴۸ دقیقه به آن با ۳۹۹ دقیقه گل‌نزدن وارد بحران تازه‌ای شدند. بحرانی که در زمان منصوریان هم وجود داشت و با حضور شفر برای مدت زیادی برطرف شد و با حضور تیام به دست فراموشی سپرده شد. با جداشدن مهره‌هایی که این بحران را حل کرده بودند یعنی جپاروف و تیام، پیش‌بینی می‌شد که استقلال باز هم در گلزنی با مشکل مواجه شود اما نه در این حد که ۳۹۹دقیقه ناکامی را تجربه کنند. مرتضی تبریزی،‌روح‌الله باقری، الحاجی گرو،الهیار صیادمنش و هیچ کدام از مهره‌های هجومی استقلال نتوانستند از رقم خوردن این رکورد جلوگیری کنند.

رکورد قبلی گل نزدن استقلال در لیگ برتر، در اختیار تیم امیرقلعه‌نویی بود که در لیگ پنجم ۳۵۰ دقیقه در گلزنی ناکام بود. او البته توانست این طلسم را در دربی باطل کند، کاری که شفر و تیمش موفق به انجام آن نشدند.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس