احمد جریب

استاندار لحج یمن اعلام کرد که انقلاب جنوب یمن آغاز شده است و تا آزادسازی کامل کشور از دست اشغالگران ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق، «احمد جریب» استاندار «لحج» در جنوب یمن اعلام کرد که نیروهای متجاوز و اشغالگر یمن به نمایندگی عربستان و امارات، سرمایه‌های ما در استانهای اشغالی جنوبی را بین خود تقسیم کرده‌اند و از نیروهای نظامی برای ترساندن مردم و سرکوب معارضان با کلیه ابرازهای وحشیانه موجود استفاده کردند.

بیشتر بخوانید:

آخرین تحولات میدانی غرب یمن

وی در گفت‌وگو با «المسیرة» گفت که اقدامات این نیروها در جنوب یمن در چارچوب جنایت جنگی و کشتار جمعی می‌گنجد. کشورهای ائتلاف متجاوز به یمن از کلیه ابزارها برای سرکوب و نابودی آزادگان در جنوب یمن استفاده کرده‌اند و امروز باید بهای این توحش و جنایت خود را بپردازند.

استاندار لحج در ادامه با اشاره به خشم عموم مردم در استانهای جنوبی و آغاز انقلاب آنها برای آزادسازی خاک کشورشان از دست اشغالگران گفت: این انقلاب که با خشم عمومی علیه اشغالگران در تمامی استانهای جنوبی آغاز شده است، تا آزادسازی کامل خاک و ملت یمن از دست خیانت و اشغالگری ادامه خواهد یافت.

وی افزود: تظاهرات‌ها و اعتراضهای کنونی در استانهای جنوبی در رد سیاست گرسنه‌ نگه داشتن ملت یمن و به زانو درآوردن آن صورت می‌گیرد و مقدمه اخراج اشغالگران سعودی و اماراتی است. 

جریب با تایید کلیه تظاهرات‌ها و اعتراض‌های مسالمت آمیز در جنوب یمن، از آن دسته از جنوبی‌ها که فریب متجاوزان را خورده اند خواست که فورا از جبهه‌های نبرد در ساحل غربی، عقب‌نشینی کنند و به جوانان آزاده مخالف اشغالگران و متجاوزان بپیوندند؛ زیرا این جبهه‌ها به میدانی برای ریخته شدن خون جوانان جنوبی بدل شده است. 

وی خطاب به این دسته از جنوبی‌ها گفت: شما زیر پرچم امارات می‌جنگید و برای اهداف و زیاده‌خواهی‌های استعماری آن در اشغال استانهای یمن، تخریب صلح اجتماعی و سیطره بر سرمایه‌های ملی و تصمیمات سیاسی کشورتان کشته می‌شوید.

استاندار لحج به شرایط عدن و سایر استانهای جنوبی که به زندانی باز برای جنوبی‌ها تبدیل شده‌اند، اشاره کرد و گفت: وجود بیش از ۱۸ زندان تنها در عدن و المکلا، بهترین گواه برای اثبات این ادعاست.

وی در پایان از همه مردم یمن خواست تا خود از جبهه‌های نبرد با اشغالگران حمایت کنند و به سازمان ملل و جامعه بین‌الملل برای متوقف کردن متجاوزان و اشغالگران دل نبندند به ویژه که دشمن متجاوز در سایه ناتوانی‌ها و ناکامی‌های آشکار سازمان ملل، صلح نمی‌خواهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
    0 0
    اگه این باشه عالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس