فعالیت تجارت الکترونیک ثامن

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با صدور اطلاعیه‌ای دیرهنگام در مورد فعالیت‌های کسب و کار اینترنتی تجارت الکترونیک ثامن سکه ثامن توضیح داد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی،  با توجه به اخبار منتشر شده در مورد فعالیتهای کسب و کار اینترنتی sekehsamen.com مواردی ذیل را به اطلاع مشتریان این کسب و کار می رساند:

نماد اعتماد الکترونیکی سکه ثامن (sekehsamen.com) به استناد مجوز اتحادیه زرگران شهرستان بناب آذربایجان شرقی به شماره مجوز ۰۴۵۵۴۴۶۵۷۰، تاریخ صدور ۹۵.۵.۱۳ و تاریخ انقضا ۰۹.۱۳. ۱۴۰۰، پس از استعلام اطلاعات هویتی، صلاحیت فردی، تکمیل فرآیند ارزیابی و تأیید آن در تاریخ ۹۶.۴.۷ برای فروش طلا و جواهر اعطا گردید.

بیشتر بخوانید:

ماجرای کلاه‌برداری «سکه ثامن»

مالباختگان سکه ثامن منتظر خبر خوب باشند

لازم به ذکر است که فروش اینترنتی سکه بنا به مصوبه شورای پول و اعتبار غیر مجاز است. تصویر جواز کسب و تعهدنامه محضری تأیید شده ایشان به پیوست این اطلاعیه ارائه شده است. لازم به ذکر است این کسب و کار در زمان تمدید اعتبار نماد (مورخ ۹۷.۰۴.۰۴)، شکایت باز و بدون پاسخ نداشته است.

لیکن در زمان تمدید اعتبار و در نظارت های دوره‌ای در خصوص تخلف فروش سکه تذکرات لازم را دریافت نموده و بنا به بررسی انجام شده این سایت در آن مقطع زمانی اقدام به اصلاح موارد مرتبط با فروش سکه نموده و فعالیت کاری خود را به فروش طلای آب شده و طلا اصلاح نموده است.

ولیکن مجددا در مقطع زمانی بعد از آن، از عناوین فروش سکه در سایت خود استفاده نموده است. لذا مطابق با فرآیند رسیدگی به تخلفات، نماد اعتماد این کسب و کار به دلیل عدم پاسخگویی مناسب، عملکرد ناصحیح و ابطال مجوز فعالیت فیزیکی اتحادیه زرگران تعلیق (۹۷.۰۶.۲۵) و درخواست لغو درگاه پرداخت بانکی آن انجام شده است.

کلیه هموطنان گرامی که به نحوی از عملکرد سایت سکه ثامن متضرر شده اند می توانند شکایت خود را در مراجع قضایی (دادسرای ناحیه ۳۱ و پلیس فتا) ثبت نمایند.  

همچنین مرکز توسعه تجارت الکترونیکی به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان، همکاری و پیگیری لازم را از مراجع قضایی و انتظامی انجام داده و متعاقباً نتایج مرتبط را به اطلاع می رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس