کد خبر 895934
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۱
تروریست ها

گزارشی از آخرین روند جلسات دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور بررسی درخواست و اقامه دعوی جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا به دلیل وضع تحریم‌ها از سوی مسئولین وزارت امور خارجه ارائه شد.

به گزارش مشرق، علی نجفی خوشرودی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت: نشست مذکور به منظور بررسی حادثه اخیر تروریستی در اهواز با حضور نمایندگان و مسئولین دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و وزارت کشور برگزار و طی آن ابعاد و جزئیات این حادثه مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

واکنش وزیر اطلاعات به طراحان حادثه تروریستی اهواز

فعالیت آزادانه تروریست‌های الاحواز در لندن دور از چشمان بعیدی نژاد +عکس

وی افزود:‌ در این جلسه تأکید شد که سرنخ‌هایی از ارتباط میان تیم تروریستی با برخی کشورهای منطقه وجود دارد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت:‌ ضرورت هوشیاری و حفاظت از مرزهای استان خوزستان، همکاری و هماهنگی خوب میان دستگاه‌های امنیتی، ریشه‌یابی حادثه مذکور، اهتمام بیشتر به توسعه اقتصادی و اجتماعی در این استان و ... از اهم موارد مطروحه در این نشست بود.

نجفی ادامه داد:‌کمیسیون امنیت ملی ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی و تسلیت شهادت تعدادی از هموطنان، روز دوشنبه (فردا) هیأتی را به سرپرستی ریاست این کمیسیون به اهواز اعزام ‌می‌کند تا علاوه بر شرکت در مراسم تشییع جنازه شهدا و همدردی با مردم، در جلسه بررسی حادثه حضور پیدا کند.

وی عنوان کرد:‌ در دستور دوم در ادامه این نشست گزارشی از آخرین روند جلسات دیوان بین‌المللی دادگستری به منظور بررسی درخواست و اقامه دعوی جمهوری اسلامی ایران علیه آمریکا به دلیل وضع تحریم‌ها از سوی مسئولین وزارت امور خارجه ارائه شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • DE ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    3 9
    اين كه حتي جرعت ندارد از اين كشورها نام ببرد بهتر است خفه شوند كلي هموطن ما را به كشتن دادند اين مرد حتي نميگويد الاغستان سعودي يا إمارات خاك بر سر ترسوی مشرق
    • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۶
      0 0
      ساکت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس