کد خبر 895659
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۳
استقلال

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به عملکرد ضعیف آبی‌پوشان در دیدار برابر نساجی گفت: شاگردان شفر در این دیدار بی برنامه بودند و نمایش خوبی نداشتند.

به گزارش مشرق، ستار همدانی در خصوص تساوی استقلال برابر نساجی قائمشهر گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم، استقلال بسیار بی‌روح و بی‌برنامه بود. اثرات حذف از آسیا همچنان روی استقلال باقی مانده و این تیم هنوز یک ریکاوری مناسب انجام نداده است.

پیشکسوت استقلال تأکید کرد: بازی دلچسبی از دو تیم ندیدیم و استقلال نتوانست یک بازی روان و هجومی را در دستور کار خود قرار دهد. شاید تنها در ۱۰ دقیقه پایانی و وقت‌های اضافه، فشار بر روی دروازه نساجی آورد که آن هم طبیعی بود زیرا آبی‌پوشان می‌دانستند کسب یک امتیاز این بازی هیچ تأثیری در جایگاهشان در جدول لیگ برتر نخواهد داشت.

همدانی افزود: شاید چمن مصنوعی هم مزید بر علت شد تا بازی بی‌کیفیتی را از دو تیم شاهد باشیم اما در مجموع باید بپذیریم که استقلال بی‌برنامه بود و هیچ توجیهی برای این بازی سرد و بی‌روحش نخواهد داشت.

وی با انتقاد از خریدهای خارجی استقلال که عملاً نیمکت‌نشین هستند، تصریح کرد: متأسفانه استقلال برای تیام، جباروف و ابراهیمی جایگزین خوبی انتخاب نکرد. بازیکنانی که عملاً نیمکت‌نشین هستند و جز طارق همام، بازی خوبی را از الحاجی‌گرو و نیومایر ندیدیم.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تأکید کرد: این دو آنقدر بی‌کیفیت هستند که یا بازی نمی‌کنند یا در نهایت، دقایق پایانی وارد زمین می‌شوند. متأسفانه علی کریمی هم که به تازگی به استقلال پیوسته، بازیکن کُندی است و نتوانسته شرایطی را به وجود بیاورد که به خوبی مهاجمان را تغذیه و سرعت بازی را بالا ببرد و این می‌تواند در آینده برای استقلال دردسرساز شود.

همدانی در پاسخ به این پرسش که «آیا حالا وقت آن نیست که کمیته فنی که به تازگی تأسیس شده در مسائل فنی تیم ورود کند و با شفر در این مورد به هماهنگی برسد؟» گفت: به اعتقاد من کمیته فنی فرمالیته است و هیچ تأثیری در عملکرد استقلال نخواهد داشت. هدف از تشکیل این کمیته، جمع کردن برخی مسائل است ولی مطمئن باشید نه شفر سرمربی است که حرف کمیته فنی را گوش دهد و نه کمیته فنی می‌تواند در مسائل فنی آبی‌پوشان دخالت کند.

وی در خصوص دربی روز پنجم مهرماه نیز افزود: به هر حال حذف استقلال از آسیا، هنوز تأثیرات خود را بر روی این تیم دارد و شفر باید هر چه زودتر یک ریکاوری خوب انجام داده تا بازیکنان از لحاظ روحی و روانی در شرایط ایده‌آل قرار بگیرند؛ البته همیشه دیدار استقلال و پرسپولیس با سایر بازی‌های لیگ متفاوت بوده و هر دو تیم انگیزه خاصی دارند. استقلال از آسیا کنار رفته و بدون دغدغه به مصاف پرسپولیسی خواهد رفت که استرس بازی با السد را دارد و نمی‌خواهد حالا که به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان رسیده، بازیکنانش دچار مصدومیت شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه باید بپذیریم که استقلال در چند بازی ابتدایی فصل که تا به امروز انجام داده، نتایج خوبی کسب نکرده و اگر این روند بخواهد ادامه پیدا کند، این تیم باید قهرمانی در لیگ هجدهم را فراموش کرده و دیگر به دنبال آن نرود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس