کد خبر 895639
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۳
نساجی و استقلال

پیشکسوت فوتبال استقلال گفت: استقلال در یارگیری بسیار ضعیف عمل کرده است.

به گزارش مشرق، سیروس دین‌محمدی در خصوص تساوی استقلال مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی کیفت خوبی نداشت شاید به خاطر شرایط زمین بود. مطمئناً چمن طبیعی شرایط بهتری نسبت به چمن مصنوعی دارد این اتفاق باعث شد بازیکنان خیلی سخت بازی روانی را به نمایش بگذارند. به نظرم کسانی که به استادیوم رفتند اگر نمی‌رفتند و از طریق تلویزیون بازی را مشاهده می‌کردند چیزی از دست نمی‌دادند. 

 

وی در ادامه گفت: بیشتر بازی درگیرانه بود و  توپ در وسط زمین منتقل می‌شد و تیم استقلال سعی می‌کردم از طریق سانتر از کناره‌های زمین بتواند به گل برسد. ولی در کل بازی نچسبی بود. تیم استقلال حملات مؤثری نداشت همچنین نساجی بیشتر در یک سوم زمین خود بود و سعی می‌کرد از طریق ارسال‌های بلند از ضد حمله استفاده کند و به گل برسد که نتوانست. 

پیشکسوت فوتبال استقلال در ادامه تأکید کرد: برایم عجیب است که چرا شفر مهدی قائدی را در بازی‌های بین‌‌المللی به میدان می‌برد اما در این بازی‌ها که می‌تواند مؤثر باشد از او استفاده نمی‌کند. در بازی با نساجی بازیکن تکنیکی می‌توانست شرایط بازی  را عوض کند. نساجی هم که دل به ضدحملات بسته بود و اصلاً موقعیتی روی دروازه‌ استقلال به وجود نیاورد.در دفاع هم استقلال بسیار خوب عمل کرد و پژمان منتظری یکی از بازیکنان خوب این دیدار بود.

دین‌محمدی درباره اینکه آیا نساجی به سبک اتوبوسی دفاع می‌کرد، عنوان کرد: به نظرم تیم نساجی به نتیجه مساوی هم راضی بود. سبک بازی نساجی از ابتدا دفاع کردن بود و دل به ضدحملات بسته بود هیچ خطری هم روی دروازه استقلال به وجود نیاورد و در کل بازی نچسبی بود.

وی در ادامه درباره اینکه آیا این تساوی  قبل از دربی برای استقلال خوب است، بیان داشت: قبل از دربی مساوی یا برد بهتر از باخت است مطمئناً تأثیر خیلی خوبی دارد ولی استقلال در فاز حمله بسیار ضعیف عمل می‌کند. بال‌های چپ و راست تیم استقلال ضعیف است در زمان حمله باید هافبک‌ها اضافه شوند تا از لحاظ هجومی بهتر عمل کنند. مطمئناً استقلال می‌تواند در دربی پیروز از میدان خارج شود به شرط اینکه استقلال واقعی باشد پرسپولیس هم تیم هماهنگی است که از قبل شکل تیمی خود را حفظ کرده است. دربی قابل پیش‌بینی نیست ولی دوست دارم استقلال پیروز از میدان خارج شود.

پیشکسوت فوتبال استقلال در پایان تأکید کرد:‌ من از حذف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بسیار ناراحت شدم و دوست داشتم این تیم صعود کند. متأسفانه از ابتدای فصل بارها گفتم استقلال در یارگیری اشتباه عمل می‌کرد حالا به حرف ما رسیدند و کمیته فنی در باشگاه تشکیل داده‌‌اند. مطمئنا اگر از ابتدای فصل بازیکن با نظر کمیته فنی جذب می‌کردند خیلی تیم منسجم‌تری داشتیم اما هنوز هم دیر نشده و می‌توانیم با شفر به استقلال واقعی برسیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    0 0
    بازیکنان در حد استقلال نیستن جای سواله چی رو تمرین میکنن فقط قرارداد بالا ببند کی به کیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس