کد خبر 895649
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۲
السد و پرسپولیس

یک روزنامه قطری به تحلیل رویارویی تیم‌های السد و پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرداخت.

به گزارش مشرق، روزنامه الرایه قطر در نسخه امروز (یکشنبه) خود در تحلیلی با عنوان «السد امید ما در آسیا» نوشت: السد دوباره به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد تا برای دومین‌ بار از سال 2011 میلادی و پس از کسب یک جام قهرمانی در دهه هشتاد میلادی بتواند به عنوان قهرمانی دست یابد. در لحظه‌ای که ما مسرور از صعود السد بودیم تیم الدحیل با خروج از لیگ قهرمانان آسیا امید ما را ناامید کرد.

این روزنامه قطری در ادامه آورده است: دلایل بسیاری پشت شکست الدحیل برابر پرسپولیس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا وجود دارند اما سران این باشگاه با عقد قرارداد با نبیل معلول، سرمربی تونسی به خود ظلم کردند! معلول با وجود شخصیت فوق‌العاده هیچ مهارت فنی و آموزشی برای رسیدن الدحیل به آرمان‌هایش ندارد.

تیم‌های السد و پرسپولیس در روزهای 2 و 22 اکتبر ( 10 مهر و یک آبان) در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف هم می‌روند تا یک پای فینال این رقابت‌ها در مصاف با نماینده شرق این قاره مشخص شود. امیدواریم تیم السد اولین شرکت‌کننده بازی فینال لیگ قهرمانان آسیا باشد. این تیم قادر به تکرار تاریخ و برتری فوتبال قطر با غلبه بر پرسپولیس است. در مرحله بعد می‌خواهیم تا انحصار تیم‌های شرق قاره آسیا در رسیدن به جام قهرمانی توسط السد به عنوان نمایند‌ه‌ای از غرب آسیا شکسته شود.

بازی رفت تیم‌های السد و پرسپولیس ساعت 18:15 به وقت دوحه (18:45 به وقت تهران) روز 2 اکتبر (10 مهر) در ورزشگاه جاسم بن حمد باشگاه السد دوحه برگزار خواهد شد. بازی برگشت نیز روز اول آبان ساعت 18:30 به وقت تهران در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس