کد خبر 895640
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
بونجاح

شاگردان برانکو برای رویارویی با السد بیش از هر بازیکنی باید مراقب ستاره گلزن تیم قطری باشند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در دو دیدار رفت وبرگشت در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف السد قطر برود.

این تیم قطری در آخرین بازی خود موفق شد با 5 گل الریان را در هم بکوبد تا مقتدرانه پنجمین برد متوالی خود را کسب کند و در صدر لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

السد که در مرحله یک‌چهارم نهایی با نتیجه 5 بر 3 استقلال ایران را حذف کرد این بار باید مقابل تیم دیگری از کشورمان صف آرایی کند.

شاگردان برانکو باید بیش از هر چیزی مراقب خط آتش این تیم باشند. این تیم در 5 دیدار اخیر خود 26 گل زده یعنی به طور میانگین در هر بازی بیش از 5 گل به ثمر رسانده است. یاران ژاوی و گابی همچنین تنها دو بار دروازه‌شان باز شده است، البته در دیدار مقابل استقلال نشان دادند که در خط دفاع و درون دروازه شکننده هستند.

اما یکی از اصلی‌ترین نقاط قوت تیم السد در مهاجمی به نام بغداد بونجاح خلاصه می‌شود. ستاره‌ای که نصف گل‌های تیمش یعنی 13 گل در 5 بازی به ثمر رسانده و به طور میانگین در هر بازی 2.6 گل به ثمر رسانده است. البته این بازیکن سابقه باز کردن دروازه پرسپولیس آن‌ها با گل‌های پرتعداد را دارد و به نوعی راه دروازه سرخ‌پوشان را می‌داند. باید دید برانکو برای مهار این مهاجم الجزایری 26 ساله چه راهکاری را می‌اندیشد.

دیدار رفت پرسپولیس در قطر مقابل السد دوم اکتبر (10 مهر) برگزار می‌شود.

دیدار برگشت هم در ورزشگاه آزادی 23 اکتبر (اول آبان) برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    7 25
    السد خیلی قوی تر از الدحیل هست شک نکنید پرسپولیس با شش گل حذف میشه
    • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
      9 4
      چند روز نشده 5 تایی شدید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس