کد خبر 895481
تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
میوه

بیماران سرطانی نباید بمیرند. علاج سرطان تقریبا پیدا شده است و رمز آن در خوردن میوه است. چه باور کنید چه نکنید!

به گزارش مشرق، دکتر استفان مک با بسیاری از بیماران سرطانی غیر معمول رفتار می کند! این یکی از راهکار های درمان سرطان است. احتمال موفقیت من در درمان سرطان حدود %80 است.

بیماران سرطانی نباید بمیرند. علاج سرطان تقریبا پیدا شده است و رمز آن در خوردن میوه است. چه باور کنید چه نکنید! همه ما فکر می کنیم خوردن میوه به معنی خریدن، خرد کردن و گذاشتن در دهان است.این به این آسانی که شما فکر می کنید نیست. خیلی مهم است که بدانید چه وقت و چطور میوه بخورید!

راه درست میوه خوردن چیست؟

میوه را بعد از وعده غذایی نخورید. میوه را باید با معده خالی میل کنید! وقتی میوه را با معده خالی می خورید نقش بزرگی در سیستم گوارش و تامین انرژی زیاد برای کاهش وزن و بقیه کارهای روزانه ایفا می کند! میوه مهمترین بخش مواد غذایی است. فرض کنید دو تکه نان و تکه ای میوه خورده اید. تکه میوه آماده است مستقیم از گلو وارد معده شود در حالی که نان خورده شده قبل از میوه مانع آن می شود. به عبارتی کل وعده نان و میوه هدر و فاسد شده و تبدیل به اسید می شوند .درست زمانی که میوه با غذا تداخل پیدا می کند بقیه مواد باقی مانده فاسد می شود. در نتیجه لطفا میوه را با معده خالی یا قبل از وعده غذایی میل کنید.

شنیده اید که مردم می گویند: هر وقت هندوانه می خورم آروق می زنم، وقتی میوه استوایی می خورم شکمم باد می کند، وقتی موز می خورم احساس اسهالی می گیرم و...! در واقع اگر میوه با معده خالی خورده شود هیچ یک از این مشکلات پیش نمی آید. میوه با بقیه غذاها فاسد می شود و تولید گاز می کند در نتیجه دچار نفخ می شوید. سفیدی مو، کچلی، استرس زیاد و حلقه قهوه ای دور چشم اتفاق نمی افتد اگر میوه را با معده خالی بخورید. بر اساس تحقیقات دکتر هربرت به جز لیمو و پرتقال که اسیدی هستند همه میوه ها در بدن قلیایی می شوند.

اگر شما رمز خوردن میوه را دریافتید پس راز زیبایی، طول عمر، سلامتی، انرژی، شادمانی و وزن نرمال را یافته اید. وقتی می خواهید آبمیوه میل کنید فقط آب میوه تازه میل کنید نه آبمیوه داخل قوطی، بطری یا پاکت. (به هیچ وجه آبمیوه پاکتی نخورید!) حتی آبمیوه گرما دیده هم ننوشید. میوه های پخته نخورید چون هیچ ماده مفیدی به بدن نمی رساند! شما فقط مزه آن را می چشید، پختن همه ویتامین ها را از بین می برد.

با این حال خوردن میوه تازه حتی از نوشیدن آب آن مفیدتر است. اگر می خواهید آبمیوه تازه میل کنید آن را جرعه جرعه و به آرامی بنوشید تا با بزاق دهان مخلوط شود قبل از این که آن را قورت دهید.شما می توانید ۳ روز، "روزه" میوه بگیرید تا بدن کاملا تصفیه شود! در طول این ۳ روز فقط میوه بخورید و آبمیوه تازه بنوشید. بعد از آن شما سورپرایز می شوید! وقتی دوستانتان از شادابی پوست شما حرف می زنند و دیگر سراغی از کسالت و بیملری در بدن شما نخواهد بود!

منبع: صدای ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    11 0
    دوست عزیزبااین گرانی میوه میشه سوپرایزکرد
  • غلامحسین AE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
    0 0
    سپاس

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس