سردار شکارچی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: تیم تروریستی امروز اهواز ۴ نفر بودند که جنازه ۳ نفر در اختیار نیروهای امنیتی است و نفر چهارم نیز دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سردار ابوالفضل شکارچی درباره آخرین جزئیات اقدام تروریستی صبح امروز(شنبه) که در مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز رخ داد با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تسلیت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گفت: آمریکا، اسرائیل و ‌آل سعود همیشه برای دشمنی با ما در میدان هستند و اینگونه اتفاقات بسیار طبیعی است.

وی گفت: یک تیم چهار نفره تروریستی امروز از مخفیگاه‌شان در داخل پارکی که در مقابل بلوار قدس، محل رژه نیروهای مسلح بود به سمت مردم و رژه روندگان تیراندازی کردند که تعدادی به شهادت رسیدند و مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

فرمان حمله تروریستی به رژه اهواز کجا صادر شد؟

سردار شکارچی گفت: نیروهای امنیتی بلافاصله وارد عمل شدند و هر ۴ نفر تیم تروریستی را منهدم کردند و هم اکنون ۳ جنازه از این تروریست‌ها در اختیار نیروهای امنیتی است و یک نفر هم دستگیر شده است تا مشخص شود به کجا وابسته بوده و چطور وارد پارک شده اند؟

وی افزود: این تیم تروریستی از فاصله طولانی از داخل پارک به سمت نیروهای رژه رونده تیراندازی کردند که برخی از این تیراندازی‌ها به سمت جایگاه مردم هم بود.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه آمارهای اعلام شده در خصوص تعداد شهدا و مجروحان ضد و نقیض است، گفت: کل مجروحان و شهدا زیر ۱۰ نفر اعلام شده است که در میان آنها علاوه بر نیروهای رژه رونده، مردم هم هستند.

سردار شکارچی افزود: هر خبری غیر از این خبر تکذیب می‌شود و اخبار تکمیلی را خودمان در اختیار رسانه‌ها قرار خواهیم داد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    13 1
    اون یک نفرو کاری بکنید کهروزی هزار بار ارزوی مردن بکنه
  • رضا IR ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
    6 0
    چی چی منهدم شد ؟؟؟ با چهار نفر که یک گروهک بی وجدان خائن که نابود نشده شما اگر کار تخصصی اطلاعاتی کرده باشید باید به دنبال عقبه آنها بگردید ؟ واقعا در عجبم با این اظهار نظر
    • IR ۰۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۴
      0 0
      پماد بمال که تونستن بگیرن و تا آخر هم میرن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس