کد خبر 895015
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴
تظاهرات هزاران یمنی در صعده

شهروندان یمنی با برگزاری راهپیمایی با شکوه در روز عاشورا فریاد هیهات من الذله و در برابر آمریکا هرگز تسلیم نخواهیم شد سر دادند.

به گزارش مشرق، شهر صعده امروز پنجشنبه صحنه برگزاری راهپیمایی عظیم شهروندان یمنی به مناسبت گرامیداشت عاشورای حسینی بود. بر اساس این گزارش، شهروندان یمنی در این راهپیمایی پرچم‌ها و پارچه نوشته‌هایی در مخالفت با سیاست‌های آمریکا در منطقه همراه داشتند و شعارهایی مانند "هیهات من الذله و در برابر آمریکا هرگز تسلیم نخواهیم شد" سر می‌دادند.

یمنی‌ها همچنین با سردادن شعارهایی بر ادامه راه امام حسین علیه السلام تاکید کردند.

این راهپیمایی  با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و خواندن اشعاری در رثای امام حسین علیه السلام و مظلومیت ایشان در کربلا و چگونگی پیروزی خون‌های مطهر علیه ستمگران و متجاوزان قرائت شد.

سخنرانان در این راهپیمایی بین مظلومیت امام حسین علیه السلام و مظلومیت مردم یمن که در کربلای زمانه زندگی می‌کنند ارتباط برقرار کرده و چگونگی الهام گرفتن ملت یمن از صبر و مقاومت امام حسین(ع) را تبیین کردند.

فاجعه انسانی جدید در الحدیده؛ از نقش‌آفرینی آمریکا تا سکوت سازمان ملل

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با صدور بیانیه‌ای تاکید کردند که انقلاب 21 سپتامبر سال 2014 میلادی در امتداد انقلاب امام حسین علیه السلام است و خون‌هایی که یزید زمانه یعنی آمریکا و اسرائیل و رژیم‌های مزدور عربی از مردم یمن به روی زمین می‌ریزند ادامه خون حسین و یاران او در کربلا است.

این بیانیه تاکید کرد که یمن از چهار سال قبل تاکنون به دلیل تجاوز عربستان و آمریکا به کربلایی دیگر تبدیل شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
    0 0
    این ملت پیروز است حتی اگر سعودی های شکم باره تمام بمب های دنیا را بر سرشان بریزند حتی اگر کودکانشان از بیماری و گرسنگی بمیرند حتی اگر مجبور شوند به شکم هایشان سنگ ببندند و برگ درختان را بخورند حتی اگر مجبور باشند با دست خالی به جنگ تجهیزات سنگین سعودی بروند این ملت پیروز است چرا که حسین را دارد چرا که عاشورا را میشناسد چرا که زینب و صبوری را می شناسد چرا که هیهات منا الذله را در این سال ها‌از بر شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس