وزارت کشور

سخنگوی وزارت کشور از استعلام این وزارتخانه وزارت کشور از ۲ نهاد نظارتی و حقوقی درباره شمولیت شهرداران در قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد.

به گزارش مشرق، سید سلمان سامانی، سخنگوی وزارت کشور، در صفحه شخصی خود در توییتر با انتشار نامه‌ای از ارسال استعلام وزارت کشور از دیوان محاسبات کشور و معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری به منظور اعلام صریح نظرات آنها درباره شمولیت شهرداران در قانون منع بکارگیری بازنشستگان خبر داد و نوشت: برای ایجاد هماهنگی، وحدت نظر و تمهید هرچه بهتر در اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان، امروز در مکاتبه با معاون حقوقی رئیس‌جمهور  و رئیس دیوان محاسبات کشور ‏اعلام نظر صریح  آنها درباره شمولیت شهرداران  در این قانون را درخواست کردم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مقدم IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
    0 0
    اگر نمایندگان مجلس برای ایجاد راه قانون گریزی بعضی از مسئولین . قانون منع بکار گیری بازنشتگان مبهم تصویب کرده اند خاک برسرشان ان شاء الله که به مرض چه کنم چه کنم دچار شوند . ولی اگر قانون واضع و شفاف است و وزیر کشور که بار ها نشانداده ریگی در کفش دارد می خواهد به هر نیرنگی بعضی از دوستانش که باز نشسته هستند در سمت های خود حفظ کند انشاء الله چنان زمین بخورد که درس عبرتی باشد برای دیگران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس