مدافعان حرم - مدافع حرم

«فاطمه حسینی» گفت: به اتفاق همسرم به زیارت حضرت زینب (س) رفتیم و در آن‌جا مهریه ازدواج‌مان را به ایشان بخشیدم و گفتم «مهریه‌ام را بخشیدم به شرط این‌که نزد حضرت زینب (س) من را شفاعت کنید».

به گزارش مشرق، «فاطمه حسینی» همسر شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار داشت: هنگامی که برادرم «محمدعلی» در جبهه‌های مقاومت به شهادت رسید، همسرم بسیار بی‌طاقت شده بود و می‌گفت «خوش به سعادت برادر شما که در برابر حضرت زینب (س) روسفید شده است».

وی ادامه داد: «محمدعلی» و «محمدنبی» به غیر از نسبت خانوادگی که با یکدیگر داشتند، ۲ رفیق و همراه بودند و همسرم همیشه آرزو می‌کرد که به جایگاه «محمدعلی» یعنی شهادت در راه حضرت زینب (س) برسد.

همسر شهید مدافع حرم «محمدنبی محمدی» ادامه داد: طول زندگی مشترک من با «محمدنبی» سه سال و نیم شد و حاصل ازدواج‌مان یک فرزند پسر ۲ ساله است و هنگامی که همسرم به جبهه اعزام می‌شد به من سفارش می‌کرد پسرم را به گونه‌ای تربیت کن که سرباز حرم حضرت زینب (س) شود و راه دایی شهیدش را ادامه دهد.

وی ادامه داد: فرودین امسال به اتفاق «محمدنبی» به زیارت حضرت زینب (س) در سوریه مشرف شدیم و در آن‌جا «محمدنبی» از من خواست که در برابر حضرت زینب (س) برای شهادت ایشان دعا کنم و در این لحظه با تمام وجود لرزیدم و احساس کردم «محمدنبی» انتخاب شده است و همان‌جا رضایت دادم و در حرم حضرت زینب (س) مهریه ازدواج را به ایشان بخشیدم و به او گفتم: «مهریه‌ام را بخشیدم به شرط اینکه من را در محضر حضرت فاطمه و حضرت زینب (س) شفاعت کنی».

«فاطمه حسینی» ادامه داد: آخرین تماس تلفنی ما سوم مرداد امسال بود، یعنی ۲ روز قبل از شهادتش که در جواب سوالات من فقط می‌خندید. می‌گفتم علت خنده شما چیست؟ پاسخ داد «بعدا به شما می‌گویم» و اکنون نیز خوشحالم که ایشان به آرزویش رسید.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
    2 0
    روحش با سيد و سالار شهدا محشور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس