کد خبر 894453
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۰
جان توشاک

جان توشاک سرمربی تیم تراکتورسازی در حالی بامداد امروز تبریز را ترک کرد که مسئولان این باشگاه از عملکرد این مربی رضایت ندارند.

به گزارش مشرق، حضور جان توشاک در ایران و تیم فوتبال تراکتورسازی،‌ بامداد امروز (دوشنبه) پس از حدود 100 روز خیلی زود به پایان رسید و این مربی چمدان به دست فرودگاه تبریز را به مقصد استانبول ترک کرد. اتفاقی که حاشیه‌ها و حرف و حدیث فراوانی را به همراه داشت. باشگاه تراکتورسازی در چند وقت گذشته نقدهایی به عملکرد فنی توشاک در تمرینات و بازی‌های این تیم داشته و این موضوع در دیدار با صنعت نفت آبادان با اوج خود رسید.

باشگاه تراکتورسازی که حساب ویژه‌ای روی قهرمانی در جام حذفی باز کرده بود،‌ در دیدار مقابل صنعت نفت بیشتر از هر چیزی به تصمیمات توشاک باخت و خیلی راحت برد 3 بر یک را از دست داد و از دور مسابقات کنار رفت.

مسئولان تراکتورسازی در این مدت حدود 15 مورد فنی و رفتاری را به توشاک گوشزد کرده‌اند. آنها اعتقاد دارند توشاک حضور پُر رنگی در تمرینات این تیم (از نظر تاثیرگذاری و انرژی گذاشتن) نداشته و ارتباط خوبی با دستیاران و بازیکنان برقرار نکرده است. آنها همچنین به خاطر عدم تمرین ضربات پنالتی و ایستگاهی در تمرینات، نسبت به عملکرد توشاک معترض بودند. تمرین نکردن ضربات پنالتی پیش از بازی در جام حذفی و همچنین مشخص نبودن بازیکنانی که وظیفه زدن ضربات ایستگاهی را دارند، از جمله موارد دیگری است که نارضایتی مسئولان تراکتورسازی را در پی داشته است.

در کنار این موارد درگیری با محمد تقوی در جریان بازی با نفت آبادان بر شدت نارضایتی‌ها افزود. وقتی دیدار با نفت به وقت اضافه کشیده شد تقوی به عنوان مربی به داخل زمین رفت و با بازیکنان صحبت کرد اما توشاک از این حرکت ناراحت شد و با فریاد به دستیارش گفت که حق این کار را نداشته و نباید به زمین می‌رفت.

همه این موارد باعث شد مدیران تراکتورسازی به توشاک بگویند نمی‌توانند با این شرایط کار را با او ادامه دهند و به همین دلیل پیشنهاد فسخ قرارداد سه ساله توشاک را با پرداخت مبلغ قرارداد تا دو ماه دیگر (نیم‌فصل) را به این مربی می‌دهند، اما سرمربی نام آشنا ولزی در جواب مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام می‌کند که پول بیشتری می‌خواهد که این موضوع هم با مخالفت جدی تراکتورسازان مواجه می‌شود.

در نهایت پس از این اتفاقات،‌ باشگاه تراکتورسازی به توشاک اعلام می‌کند که حداکثر 48 ساعت فکر کند و جواب نهایی را بدهد و توشاک هم به همین دلیل بامداد امروز راهی ترکیه شد. حالا مسئولان این باشگاه منتظر هستند حداکثر تا فردا (سه‌شنبه) سرمربی کهنه‌کار ولزی جواب نهایی را به آنها اعلام کند و در صورت توافق برای فسخ قرارداد با این مربی، سراغ گزینه‌های دیگر بروند. اگر توشاک پیشنهاد تراکتورسازی برای دریافت پول دوماه آینده‌اش را نپذیرد و خواهان دریافت مبلغ بیشتری باشد آن وقت مسئولان این باشگاه باید راه حل دیگری برای قطع همکاری پیدا کنند.

در هر صورت با اتفاقات پیش آمده هدایت سرخ‌پوشان تبریزی را تا دیدار یکشنبه آینده مقابل پدیده،‌ محمد تقوی بر عهده خواهد داشت.

پس از خروج توشاک از ایران،‌ شایعاتی مبنی بر مذاکره باشگاه تراکتورسازی با کارلوس کی‌روش مطرح شد که به نظر می‌رسد پایه این صحبت‌ها دوستی و رابطه خوب سرمربی تیم ملی با محمدرضا زنوزی مالک تراکتورسازی است، چرا که تا فسخ قرارداد با توشاک هیچ گزینه جدی برای سرمربیگری باشگاه پرطرفدار تبریزی وجود ندارد. مسئولان تراکتورسازی منتظر پاسخ توشاک و آرام شدن شرایط هستند تا در زمان مناسب تصمیم لازم را بگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس