کد خبر 894448
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
برانکو

پرسپولیس امشب، برای صعود پروژه‌ای را عملی کرد که همیشه پاشنه آشیل برانکو محسوب می‌شد.

به گزارش مشرق، بردن بعد از خوردن گل اول، بزرگترین چالش سال‌های اخیر برانکو بوده است. سرمربی پرسپولیس، خیلی کم بعد از زدن گل اول شکست می‌خورد و در طرف مقابل، اگر گل اول را بخورد، باید قید بردن را بزند. از هفته‌های پایانی لیگ چهاردهم تا امروز که برانکو سرمربی پرسپولیس بوده، تیم او فقط یک بار مقابل سیاه جامگان در لیگ پانزدهم توانسته بود بعد از خوردن گل اول، پیروز شود.

پرسپولیس امشب برای رسیدن به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان، نیاز داشت تا برای دومین بار بعد از چند سال، این پروژه را عملی کند. این بار آن‌ها علاوه بر پیروزی، برای صعود نیاز به زدن یک گل بیشتر هم داشتند. پروژه‌ای که عملی شد تا برانکو، نشان دهد برای رسیدن به اهدافش هیچ چالشی نمی‌تواند باعث توقف تیم او شود.

۲۱ بازی در لیگ برتر، ۶ بازی در لیگ قهرمانان و ۲ بازی در جام حذفی، بازی‌هایی بود که پرسپولیس با برانکو گل اول را خورد و در مجموع این ۲۹ بازی، فقط یک برد داشت. آماری که می‌توانست پرسپولیسی‌ها را امروز بعد از خوردن گل اول ناامید کند. اما برانکو و تیمش در بازی سی‌ام، رستگار شدند و با زدن ۳ گل به الدحیل، بهترین کامبک‌شان را مقابل یکی از بهترین تیم‌های آسیا تجربه کردند. کامبکی که در دقیقه ۷۸ بازی با الدحیل، کامل شد و شبی تاریخی برای پرسپولیس ساخت.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس