کد خبر 894370
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶
علیرضا اسدی

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی بعد از ترک ایران از سوی جان توشاک جلسه‌ای را با بازیکنان و سایر اعضای کادرفنی به صورت جداگانه برگزار کرد.

به گزارش مشرق، علیرضا اسدی پس از بازگشت از سفر کاری خود به تبریز امروز جلسات متعددی را با بازیکنان و کادر فنی و همچنین سایر کمیته‌ها برگزار کرد.

وی امروز ساعت 11 صبح ضمن حضور در تمرین تیم از نزدیک مسائل پیرامون تیم را بررسی کرد.

اسدی پس از پایان تمرین ابتدا با مربیان سرپرست و اعضای کادر فنی به طور خصوصی صحبت کرد و نکات لازم را برای ایجاد همدلی و وفاق بین همه اعضا گوشزد کرد.

مدیرعامل باشگاه پس از آن جلسه ای را با حضور همه بازیکنان تیم برگزار کرد و ضمن برشمردن مسائل اخلاقی و رفتاری و همچنین تکریم و احترام بزرگترها زمینه کسب موفقیت و رسیدن به اهداف مورد نظر را توضیح داد.

وی هواداران و تماشاگران تراکتورسازی را سرمایه‌های گرانقدر این تیم قلمداد کرد و از بازیکنان خواست تا تمام هم و غم خود را برای شاد کردن دل میلیونها انسان عاشق و دوستدار واقعی و دلسوز بگذارند و با اتحاد و همدلی روزهای آلوده به التهاب تغییرات را با موفقیت پشت سر بگذارند.

شایان ذکر است که همه بازیکنان تیم نیز همقسم شدند توان خود را برای پیروزی در بازی‌های بعدی تراکتورسازی مضاعف سازند و هواداران را با نتایج شایسته و درخور خوشحال نمایند.

منبع: سایت باشگاه تراکتورسازی تبریز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس