کد خبر 894322
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲
سریال ممنوعه

پارسایی به واسطه یکی از مدیران سابق فعال در سازمان سینمایی در دولت یازدهم ،تمام امور تابعیتی خود را انجام داده و بزودی رهسپار آمریکا خواهد شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - با افزایش انتقادات رسانه‌ها و مخاطبان شبکه نمایش خانگی به احتمال فراوان سریال ممنوعه توقیف یا با ممیزی فراوانی وارد بازار خواهد. وزارت ارشاد دولت یازدهم و دوازدهم  در بی‌پروایی و بی مبالاتی در صدور مجوز پروانه ساخت و پروانه نمایش شهره است. هنوز پرونده فیلمی مثل «پنجاه کیلو آلبالو» مفتوح است که به آن مجوز پروانه نمایش اعطا شد اما پس از آنکه به فروش میلیاردی در گیشه دست یافت، توقیف شد و با ممیزی فراوانی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

این رویه در دو دولت اخیر یک رویه چندبار آزموده شده است و بازهم تکرار خواهد شد. اما امروز صبح حسین پارسایی مدیر کل دفتر نمایش خانگی درباره ادامه سریال«ممنوعه» و رفع مواردی که باعث ایجاد سوء تفاهم و حساسیت شده اظهار کرد: تا اعمال اصلاحات لازم جهت پیشگیری از سوء تعبیر در مخاطبین و اقشار مختلف جامعه اجازه نشر داده نخواهد شد.

البته دامنه این خسران حتما گریبان‌گیر حسین پارسایی خواهد شد و احتمالا تا آبان ماه امسال این کارگردان سابق تئاتر برای همیشه با وزارت ارشاد خداحافظی خواهد کرد و احتمالا - با مساعدت‌های صورت گرفته از سوی یکی از مدیران سابق سینمایی - روانه آمریکا خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس