کد خبر 894110
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵
جسد نمایه

راننده یک دستگاه خودروی نیسان در حال تعویض لاستیک خودرو بود که به علت برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، عصر روز گذشته حادثه تصادف در جاده مخصوص کرج به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که آتش‌نشانان ایستگاه‌ ۹۸ بی‌درنگ به محل حادثه اعزام شدند.

محمدرضا رحمانی؛ فرمانده آتش‌نشانان ایستگاه ۹۸ آتش‌نشانی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: راننده یک دستگاه خودروی نیسان در جاده مخصوص کرج در حال تعویض لاستیک خودرو بود که ناگهان یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ با سرعت بالا با نیسان و راننده آن برخورد کرد.

وی افزود: شدت این برخورد به حدی بود که مرگ راننده نیسان در دم تائید شد.

بنابر اعلام پایگاه خبری ۱۲۵؛ نیروهای عملیات بی‌درنگ با اجرای عملیات ایمن‌سازی، از بروز حادثه و خطرات احتمالی جلوگیری کردند و جسد راننده را تحویل عوامل انتظامی دادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۰۲:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    145 2
    بارها دیده شده ماشین های باری که در جاده ها پنچر میکنند بدون اینکه از لوازم ایمنی مثل مثلثی خطر و شب رنگ و اگر این ها در دسترس نیست از مقداری سنگ پشت ماشین خود گذاشته که ماشین های دیگر متوجه شوند و یا حداقل ماشین را به کنار گذر منتقل کنند و بعد از ایمن سازی محل بعد اقدام به پنچرگیری بکنند. و رانندگانی که کارشان ایجاد می‌کند که مدام در جاده ها باشند باید حتما از مثلثی های خطر که در تمام لوازم یدکی ها موجود می‌باشد استفاده کنند.
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    13 5
    ولی هرچی این ماشینا گرون تربشه که مردم نتونن بخرن به نظرم خیلی بهتره
  • IR ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    62 0
    بعضیا که بی جنبه هستن وقتی سوار ماشین های کم کیفیت داخلی میشن فکر میکنن باید پرواز کنند...ندید بدیدها
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    7 0
    احتمالا 206 لایی می کشیده
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۶
    58 0
    میگه سرعت بالای 206 حالا همه خورده به نیسان میگیرن بنده خدا متوقف بود با یک دیوار فرقی نداشته این دیگه ربطی به کیفیت نداره ربط به شعور بی شعوری داره که با خودرو متوقف برخورد کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس