کد خبر 894066
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
سازمان فضایی نمایه

نمایندگان کشورمان از سازمان فضایی ایران و وزارت امورخارجه در یازدهمین نشست مدیران اداری سازمان همکاری های فضایی آسیا-اقیانوسیه (آپسکو) در گوانجو چین، مشارکت کردند.

به گزارش مشرق، سازمان فضایی ایران اعلام کرد که حضور در مجامع بین المللی بسیار مهم است و مهمتر از آن حضوری فعال، با برنامه و موثر در این مجامع است که این مساله در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد.

در همین راستا و در جهت مشارکت مؤثر و فعال سازمان فضایی ایران در نشست های منطقه ای و بین المللی مرتبط، جهت پیشبرد اهداف و تأمین منافع ملی کشور، نماینده سازمان فضایی ایران به همراه نماینده وزارت امور خارجه در یازدهمین نشست مدیران اداری سازمان همکاری های فضایی آسیا-اقیانوسیه (آپسکو) که از ٢٠ تا ۲۳ شهریور سال جاری در گوانجو چین برگزار شد، شرکت کرد.

بررسی سند سیاست ها و رویه های عضویت، سند چشم انداز ٢٠٣٠ آپسکو، ایجاد دپارتمان عملیات برنامه و خدمات داده، آخرین وضعیت پروژ های در حال اجرای آپسکو و ...، از مهمترین موضوعات در دستور کار این نشست بود.

مشارکت محتوایی و تاثیرگذار در چنین نشست هایی مستلزم هم افزایی و هماهنگی هرچه بیشتر تمام سازمان ها، نهادها، شرکت ها و فعالان حوزه فضایی کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس